4091
ID | 4091 |
Data | 2017-03-24 |
Symbol | 2017/03/24/4091 |
Instytucja | Urząd Miejski w Szubinie |
Nazwa | Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi DO-1 |
Czy Aktualny | 0 |
---|
Ustawy (1)
Pliki
Styl
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" xmlns:wnio="http://crd.gov.pl/wzor/2017/03/24/4091/" xmlns:meta="http://crd.gov.pl/xml/schematy/meta/2009/11/16/" xmlns:str="http://crd.gov.pl/xml/schematy/struktura/2009/11/16/" xmlns:oso="http://crd.gov.pl/xml/schematy/osoba/2009/11/16/" xmlns:inst="http://crd.gov.pl/xml/schematy/instytucja/2009/11/16/" xmlns:adr="http://crd.gov.pl/xml/schematy/adres/2009/11/09/" xmlns:xhtml="http://www.w3.org/1999/xhtml" xmlns:xs="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:ds="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" version="1.0">
<xsl:template match="/">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<style type="text/css">
body { background-color: #FFFFFF; margin: 0px 0px 0px 0px;
font-family: Verdana, Helvetica, sans-serif; font-size : 12px; }
table .title { background-color: #FFFFFF; width:100%; border: 0px; }
p { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; }
h1 { font-size: 24px; margin-top: 0; background-color: #dde; font-weight: bold; font-size: 14px; text-align: left; padding-left: 1em; padding-right: 1em; padding-top: .2em; padding-bottom: .2em; margin-top: 0; margin-bottom: 0; border-bottom: solid 1px #99c; line-height: 180%;}
h2 {color: #336; background-color: #dde; font-size: 9pt; font-weight: bold; padding-left: 1em; padding-right: 1em; padding-top: .2em; padding-bottom: .2em; margin-top: 2em; margin-bottom: 1em; border-bottom: solid 1px #336; clear: right;}
h3 { font-size: 14px; margin-top: 2em; color: #0A2D4C; }
h4 { font-size: 12px; margin-top: 2em; color: #4A6D8C; }
b { color: #4A6D8C; }
li { line-height: 1.2em; }
h1, h2 { text-align:center !important; }
h1 { margin-bottom:15px !important; }
h3, h4 { margin-top:8px ; margin-bottom:8px; }
table { border-collapse: collapse; margin:0; padding:0; width:100%; margin-bottom: 3px; }
td, th { border: 1px solid #CCC; padding:3px; }
th { background-color:#EEE; text-align:left; font-weight:normal; }
textarea { width: 90%; height: 100% }
</style>
</head>
<body>
<div style="max-width: 900px; margin: 0 auto;">
<xsl:for-each select="wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc">
<xsl:for-each select="wnio:Naglowek">
<h1><xsl:value-of select="wnio:NazwaFormularza"/> (<xsl:value-of select="wnio:KodFormularza"/>)</h1>
<h2>NAGŁÓWEK</h2>
<table>
<tr>
<th style="width:15%">Podstawa prawna:</th>
<th>
<xsl:value-of select="wnio:PodstawaPrawna"/>
</th>
</tr>
<tr>
<th>Składający:</th>
<th>
<xsl:value-of select="wnio:Skladajacy"/>
</th>
</tr>
<tr>
<th>Termin składania:</th>
<th>
<xsl:value-of select="wnio:TerminSkladania"/>
</th>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<table>
<tr>
<th>
<h4>A. ORGAN WŁAŚCIWY DO ZŁOŻENIA DEKLARACJI</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:OrganWlasciwyDoZlozeniaDeklaracji"/>
</td>
</tr>
</table>
<table>
<tr>
<th>
<h4>B. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<td>
<span style="font-size: 8px">Nazwa i adres jednostki, do której należy złożyć wypełnioną deklarację</span><br/>
<xsl:value-of select="wnio:Naglowek/wnio:MiejsceSkladania"/>
</td>
</tr>
</table>
<table>
<tr>
<th colspan="2">
<h4>C. CEL ZŁOŻENIA DEKLARACJI</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<td>
<span style="font-size: 8px">Właściwe zaznaczyć</span><br/>
<xsl:for-each select="wnio:ObowiazekZlozeniaInformacji[.='zlozenie_deklaracji']">Nowa deklaracja</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:ObowiazekZlozeniaInformacji[.='zmiana_danych1']">Zmiana danych będących podstawą ustalenia wysokości opłaty</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:ObowiazekZlozeniaInformacji[.='zmiana_danych2']">Zmiana danych nie wpływających na wysokości opłaty</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:ObowiazekZlozeniaInformacji[.='ustanie_obowiazku']">Ustanie obowiązku uiszczenia opłaty</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:ObowiazekZlozeniaInformacji[.='korekta_za_okres']">Korekta deklaracji za okres: od <xsl:value-of select="//wnio:Data"/> do <xsl:value-of select="//wnio:DataDo"/></xsl:for-each>
</td>
</tr>
<xsl:for-each select="wnio:ObowiazekZlozeniaInformacji[.!='korekta_za_okres']">
<tr>
<td><xsl:value-of select="//wnio:Data"/></td>
</tr>
</xsl:for-each>
</table>
<table>
<tr>
<th>
<h4>D. PODMIOT ZOBOWIĄZANY DO ZŁOŻENIA DEKLARACJI</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<td>
<xsl:for-each select="wnio:PodmiotZobowiazany[.='1']">właściciel</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:PodmiotZobowiazany[.='2']">współwłaściciel</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:PodmiotZobowiazany[.='3']">użytkownik wieczysty</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:PodmiotZobowiazany[.='4']">zarządca</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:PodmiotZobowiazany[.='5']">jednostka organizacyjna</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="//wnio:PodmiotZobowiazany[.='6']">
inny podmiot władający (napisać jaki): <xsl:value-of select="../wnio:PodmiotZobowiazany/@inny"/>
</xsl:for-each>
</td>
</tr>
</table>
<xsl:for-each select="wnio:Podmiot">
<table>
<tr>
<th colspan="6">
<h3>E. DANE IDENTYFIKACYJNE PODMIOTU SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ </h3>
</th>
</tr>
<tr>
<th style="width:10%">Rodzaj</th>
<td colspan="5">
<xsl:for-each select="./@typPodmiotu[.='']">osoba fizyczna</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="./@typPodmiotu[.='osoba_fizyczna']">osoba fizyczna</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="./@typPodmiotu[.='osoba_prawna']">osoba prawna</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="./@typPodmiotu[.='jednostka_organizacyjna']">jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej</xsl:for-each>
</td>
</tr>
<xsl:for-each select="wnio:OsobaFizyczna">
<tr>
<th>Nazwisko</th>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="oso:Nazwisko"/>
</td>
<th style="width:10%">Imię</th>
<td>
<xsl:value-of select="oso:Imie"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Imię ojca</th>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="wnio:ImieOjca"/>
</td>
<th style="width:10%">Imię matki</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:ImieMatki"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Data urodzenia</th>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="oso:DataUrodzenia"/>
</td>
<th>PESEL</th>
<td>
<xsl:value-of select="oso:PESEL"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Telefon</th>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="adr:Telefon"/>
</td>
<th>E-mail</th>
<td colspan="3">
<xsl:value-of select="adr:Email"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:OsobaNiefizyczna">
<tr>
<th>Nazwa pełna</th>
<td>
<xsl:value-of select="inst:NazwaInstytucji"/>
</td>
<th>Nazwa skrócona</th>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="wnio:NazwaSkrocona"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th style="width:10%">NIP</th>
<td style="width:27%" colspan="4">
<xsl:value-of select="inst:NIP"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Telefon</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Telefon"/>
</td>
<th>E-mail</th>
<td colspan="3">
<xsl:value-of select="adr:Email"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
</table>
<xsl:for-each select="wnio:Adres">
<table>
<tr>
<th colspan="6">
<h3>E1. Adres zamieszkania/siedziby</h3>
</th>
</tr>
<tr>
<th>Kraj</th>
<td colspan="5">
<xsl:value-of select="adr:Kraj"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th style="width:10%">Województwo</th>
<td style="width:27%">
<xsl:value-of select="adr:Wojewodztwo"/>
</td>
<th style="width:10%">Powiat</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Powiat"/>
</td>
<th style="width:10%">Gmina</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Gmina"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Miejscowość</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Miejscowosc"/>
</td>
<th>Kod pocztowy</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:KodPocztowy"/>
</td>
<th>Poczta</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Poczta"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Ulica</th><td>
<xsl:value-of select="adr:Ulica"/>
</td>
<th>Nr domu</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Budynek"/>
</td>
<th>Nr lokalu</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Lokal"/>
</td>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<table>
<tr>
<th colspan="6">
<h3>E2. Adres korespondencyjny inny niż powyższy <xsl:value-of select="wnio:Adres/@rodzaj"/> <xsl:value-of select="wnio:AdresKorespondencyjny/@wystepuje"/></h3>
</th>
</tr>
<xsl:for-each select="wnio:AdresKorespondencyjny[@wystepuje='tak']">
<tr>
<th>Kraj</th>
<td colspan="5">
<xsl:value-of select="adr:Kraj"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th style="width:10%">Województwo</th>
<td style="width:27%">
<xsl:value-of select="adr:Wojewodztwo"/>
</td>
<th style="width:10%">Powiat</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Powiat"/>
</td>
<th style="width:10%">Gmina</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Gmina"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Miejscowość</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Miejscowosc"/>
</td>
<th>Kod pocztowy</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:KodPocztowy"/>
</td>
<th>Poczta</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Poczta"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Ulica</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Ulica"/>
</td>
<th>Nr domu</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Budynek"/>
</td>
<th>Nr lokalu</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Lokal"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
</table>
</xsl:for-each>
<h2>TREŚĆ DOKUMENTU</h2>
<xsl:for-each select="wnio:Nieruchomosc">
<table>
<tr>
<th colspan="6"><h3>F. ADRES NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓREJ POWSTAJĄ ODPADY</h3></th>
</tr>
<tr>
<th style="width:20%">Miejscowość</th>
<td><xsl:value-of select="adr:Miejscowosc"/></td>
<th style="width:10%">Kod pocztowy</th>
<td><xsl:value-of select="adr:KodPocztowy"/></td>
<th style="width:10%">Poczta</th>
<td><xsl:value-of select="adr:Poczta"/></td>
</tr>
<tr>
<th>Ulica</th>
<td><xsl:value-of select="adr:Ulica"/></td>
<th>Nr domu</th>
<td><xsl:value-of select="adr:Budynek"/></td>
<th>Nr lokalu</th>
<td><xsl:value-of select="adr:Lokal"/></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="6">Nr ewidencyjny gruntu wraz z obrębem ewidencyjnym, w przypadku braku nr posesji <br/><xsl:value-of select="wnio:NrEwidencjiGruntu"/></td>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<table>
<tr>
<th><h3>G. DEKLAROWANA OPŁATA ORAZ SPOSÓB ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH</h3></th>
</tr>
<tr>
<td>
<xsl:for-each select="wnio:OdbieranieOdpadow[.='1']">Selektywny</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:OdbieranieOdpadow[.='2']">Nieselektywny</xsl:for-each>
</td>
</tr>
</table>
<table>
<tr>
<th>Stawka opłaty określona w uchwale Rady Miejskiej w Szubinie w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i stawki tej opłaty</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Oplata"/> zł
</td>
</tr>
<tr>
<th>Liczba osób zamieszkujących nieruchomość</th>
<td><xsl:value-of select="wnio:LiczbaOsob"/></td>
</tr>
<tr>
<th>Miesięczna kwota opłaty</th>
<td><xsl:value-of select="wnio:KwotaOplat"/> zł</td>
</tr>
<tr>
<th>Wyjaśnienia dotyczące różnicy ilości osób zdeklarowanych w deklaracji w stosunku do ilości osób zameldowanych</th>
<td><xsl:value-of select="wnio:Wyjasnienia"/></td>
</tr>
</table>
<table>
<tr>
<th><h3>H. CZY NIERUCHOMOŚĆ WSKAZANA W CZĘŚCI F WYPOSAŻONA JEST LUB BĘDZIE W KOMPOSTOWNIK?</h3></th>
</tr>
<tr>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Kompostownik">
</xsl:value-of>
</td>
</tr>
</table>
<xsl:for-each select="wnio:WykazZalacznikow">
<table>
<tr>
<th colspan="4"><h3>I. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW</h3><span style="font-size: 8px">Wypełnić w przypadku składania załączników</span></th>
</tr>
<tr>
<td width="30%">
Załącznik DO-A do Deklaracji DO-1
</td>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:ZDOA"/> sztuk
</td>
<td width="30%">
Dokumenty wskazujące upoważnienie do podpisywania załącznika DO-A
</td>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:DokDOA"/> sztuk
</td>
</tr>
<tr>
<td>Inne załączniki</td>
<td colspan="2">Rodzaj załączników: <xsl:value-of select="wnio:Rodzaj"/></td>
<td><xsl:value-of select="wnio:Sztuk"/> sztuk</td>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<table>
<tr>
<th colspan="2">
<h4>J. PODPIS PODMIOTU ZOBOWIĄZANEGO DO ZŁOŻENIA DEKLARACJI / OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO ZŁOŻENIA DEKLARACJI</h4><br/> Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
</th>
</tr>
<tr>
<th>Imię</th>
<td>
<xsl:value-of select="oso:Imie"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Nazwisko</th>
<td>
<xsl:value-of select="oso:Nazwisko"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Data wypełnienia informacji</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:DataWypelnienia"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th width="30%">Dokumenty wskazujące upoważnienie do podpisywania deklaracji </th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:DokumentyWskazujace"/> sztuk
</td>
</tr>
</table>
<table>
<tr><th><h4>K. ADNOTACJE URZĘDOWE</h4><br/><br/><br/></th></tr>
</table>
<br/>
<span style="text-align: justify; font-size: 0.8em">
<b>POUCZENIE:</b><br/>
Niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2016 r., poz. 599 z późn zm.). <br/><br/><b>OBJAŚNIENIA:</b><ol><li> Dla każdej nieruchomości należy złożyć odrębną deklarację. </li><li>Jeżeli obowiązek złożenia deklaracji dotyczy jednocześnie kilku podmiotów spośród wskazanych w sekcji D, obowiązany do jego wykonania jest podmiot lub podmioty faktycznie władający nieruchomością. W powyższym przypadku podmioty, o których mowa, mogą w drodze umowy zawartej w formie pisemnej, wskazać podmiot obowiązany do wykonania obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r., poz. 1399 z późn. zm.) i załączyć ją do deklaracji, odnotowując ten fakt również w sekcji J. </li><li>Załącznik DO-A składają współwłaściciele, wskazani w sekcji D, którzy nie zawarli umowy, o której mowa w pkt 4 objaśnień. </li><li>Dokumentem wykazującym upoważnienie do podpisywania deklaracji jest np.: pełnomocnictwo (opłacone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827), prawomocne postanowienie sądu ustanawiające przedstawiciela ustawowego, uchwała wspólnoty mieszkaniowej o wyborze zarządu, umowa w formie aktu notarialnego o określeniu sposobu zarządu nieruchomością wspólną i powierzeniu zarządu osobie fizycznej lub prawnej, umowa spółki osobowej itp. </li><li>Deklarację podpisuje podmiot zobowiązany do złożenia deklaracji lub osoba upoważniona do podpisania deklaracji, o której mowa w pkt 4 objaśnień. </li><li>Wyliczoną opłatę wykazaną w części G w wierszu 1 lub 2 należy wpłacać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Szubinie nr rachunku 73 8164 0001 000005 05200 00024 w terminie do 20 dnia każdego miesiąca, począwszy od pierwszego miesiąca, zasiedlenia nieruchomości</li></ol></span>
<br/><br/><br/>
<xsl:for-each select="wnio:ZalacznikiDOA">
<xsl:for-each select="wnio:DOA">
<table><tr><th width="10%" style="text-align: center;"><h3>DO-A<br/></h3></th><th><h3>ZAŁĄCZNIK DO DEKLARACJI O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI, SKŁADANY W PRZYPADKU WIELOŚCI PODMIOTÓW ZOBOWIĄZANYCH DO ZŁOŻENIA DEKLARACJI</h3></th></tr></table>
<xsl:for-each select="wnio:Nieruchomosc">
<table>
<tr>
<th colspan="6"><h3>A. ADRES NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓREJ POWSTAJĄ ODPADY</h3></th>
</tr>
<tr>
<th style="width:20%">Miejscowość</th>
<td><xsl:value-of select="adr:Miejscowosc"/></td>
<th style="width:10%">Kod pocztowy</th>
<td><xsl:value-of select="adr:KodPocztowy"/></td>
<th style="width:10%">Poczta</th>
<td><xsl:value-of select="adr:Poczta"/></td>
</tr>
<tr>
<th>Ulica</th>
<td><xsl:value-of select="adr:Ulica"/></td>
<th>Nr domu</th>
<td><xsl:value-of select="adr:Budynek"/></td>
<th>Nr lokalu</th>
<td><xsl:value-of select="adr:Lokal"/></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="6">Nr ewidencyjny gruntu wraz z obrębem ewidencyjnym, w przypadku braku nr posesji <br/><xsl:value-of select="wnio:NrEwidencjiGruntu"/></td>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:Podmiot">
<table>
<tr>
<th colspan="6">
<h3>B. DANE IDENTYFIKACYJNE PODMIOTU SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ </h3>
</th>
</tr>
<tr>
<th style="width:10%">Rodzaj</th>
<td colspan="5">
<xsl:for-each select="./@typPodmiotu[.='']">osoba fizyczna</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="./@typPodmiotu[.='osoba_fizyczna']">osoba fizyczna</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="./@typPodmiotu[.='osoba_prawna']">osoba prawna</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="./@typPodmiotu[.='jednostka_organizacyjna']">jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej</xsl:for-each>
</td>
</tr>
<xsl:for-each select="wnio:OsobaFizyczna">
<tr>
<th>Nazwisko</th>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="oso:Nazwisko"/>
</td>
<th style="width:10%">Imię</th>
<td>
<xsl:value-of select="oso:Imie"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Imię ojca</th>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="wnio:ImieOjca"/>
</td>
<th style="width:10%">Imię matki</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:ImieMatki"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Data urodzenia</th>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="oso:DataUrodzenia"/>
</td>
<th>PESEL</th>
<td>
<xsl:value-of select="oso:PESEL"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Telefon</th>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="adr:Telefon"/>
</td>
<th>E-mail</th>
<td colspan="3">
<xsl:value-of select="adr:Email"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:OsobaNiefizyczna">
<tr>
<th>Nazwa pełna</th>
<td>
<xsl:value-of select="inst:NazwaInstytucji"/>
</td>
<th>Nazwa skrócona</th>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="wnio:NazwaSkrocona"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th style="width:10%">NIP</th>
<td style="width:27%" colspan="4">
<xsl:value-of select="inst:NIP"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Telefon</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Telefon"/>
</td>
<th>E-mail</th>
<td colspan="3">
<xsl:value-of select="adr:Email"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
</table>
<xsl:for-each select="wnio:Adres">
<table>
<tr>
<th colspan="6">
<h3>B1. Adres zamieszkania/siedziby</h3>
</th>
</tr>
<tr>
<th>Kraj</th>
<td colspan="5">
<xsl:value-of select="adr:Kraj"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th style="width:10%">Województwo</th>
<td style="width:27%">
<xsl:value-of select="adr:Wojewodztwo"/>
</td>
<th style="width:10%">Powiat</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Powiat"/>
</td>
<th style="width:10%">Gmina</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Gmina"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Miejscowość</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Miejscowosc"/>
</td>
<th>Kod pocztowy</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:KodPocztowy"/>
</td>
<th>Poczta</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Poczta"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Ulica</th><td>
<xsl:value-of select="adr:Ulica"/>
</td>
<th>Nr domu</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Budynek"/>
</td>
<th>Nr lokalu</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Lokal"/>
</td>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<table>
<tr>
<th colspan="6">
<h3>B2. Adres korespondencyjny inny niż powyższy <xsl:value-of select="wnio:Adres/@rodzaj"/> <xsl:value-of select="wnio:AdresKorespondencyjny/@wystepuje"/></h3>
</th>
</tr>
<xsl:for-each select="wnio:AdresKorespondencyjny[@wystepuje='tak']">
<tr>
<th>Kraj</th>
<td colspan="5">
<xsl:value-of select="adr:Kraj"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th style="width:10%">Województwo</th>
<td style="width:27%">
<xsl:value-of select="adr:Wojewodztwo"/>
</td>
<th style="width:10%">Powiat</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Powiat"/>
</td>
<th style="width:10%">Gmina</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Gmina"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Miejscowość</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Miejscowosc"/>
</td>
<th>Kod pocztowy</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:KodPocztowy"/>
</td>
<th>Poczta</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Poczta"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Ulica</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Ulica"/>
</td>
<th>Nr domu</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Budynek"/>
</td>
<th>Nr lokalu</th>
<td>
<xsl:value-of select="adr:Lokal"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
</table>
</xsl:for-each>
<table>
<tr>
<th colspan="2">
<h4>C. PODPIS PODMIOTU ZOBOWIĄZANEGO DO ZŁOŻENIA DEKLARACJI / OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO ZŁOŻENIA DEKLARACJI</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<th>Imię</th>
<td>
<xsl:value-of select="oso:Imie"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Nazwisko</th>
<td>
<xsl:value-of select="oso:Nazwisko"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Data wypełnienia informacji</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:DataWypelnienia"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th width="30%">Dokumenty wskazujące upoważnienie do podpisywania deklaracji </th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:DokumentyWskazujace"/> sztuk
</td>
</tr>
</table>
<span style="font-size: 0.8em">
<b>Pouczenie:</b><br/>Niniejszy załącznik do deklaracji stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2016 r., poz. 599 z późn zm.).<br/>
<b>Objaśnienia:</b><br/>
<ol><li>Numer PESEL wpisują właściciele będący osobami fizycznymi objętymi rejestrem PESEL, nieprowadzący działalności gospodarczej lub niebędący zarejestrowanymi podatnikami podatku od towarów i usług. Osoby nieposiadające PESEL muszą wpisać datę urodzenia, imię ojca i imię matki.</li><li> Numer NIP należy podać w przypadku pozostałych podmiotów podlegających obowiązkowi ewidencyjnemu, o którym mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (Dz. U. z 2016 r. poz. 476 ze zm.).</li><li> Załącznik DO-A do deklaracji podpisuje podmiot zobowiązany do złożenia deklaracji lub osoba upoważniona do podpisania deklaracji, o której mowa w pkt 4 objaśnień.</li><li> Dokumentem wykazującym upoważnienie do podpisywania deklaracji jest np.: pełnomocnictwo (opłacone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1827) prawomocne postanowienie sądu ustanawiające przedstawiciela ustawowego, uchwała wspólnoty mieszkaniowej o wyborze zarządu, umowa w formie aktu notarialnego o określeniu sposobu zarządu nieruchomością wspólną i powierzeniu zarządu osobie fizycznej lub prawnej, umowa spółki osobowej itp.</li></ol></span>
</xsl:for-each>
</xsl:for-each>
</xsl:for-each>
<xsl:call-template name="Podpisy_elektroniczne"/>
</div>
</body>
</html>
</xsl:template>
<xsl:template xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" name="Podpisy_elektroniczne">
<h2>Podpisy elektroniczne</h2>
<table>
<tr>
<td>
<xsl:choose>
<xsl:when test="string-length(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:SignatureValue) > 0">
<xsl:text>Dokument został podpisany, aby go zweryfikować należy użyć oprogramowania do weryfikacji podpisu</xsl:text>
<xsl:choose>
<xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) > 1">
<br/>
<xsl:text>Daty złożenia podpisu: </xsl:text>
<xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']">
<xsl:value-of select="."/>
</xsl:for-each>
</xsl:when>
<xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) = 1">
<br/>
<xsl:text>Data złożenia podpisu: </xsl:text>
<xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']">
<xsl:value-of select="."/>
</xsl:for-each>
</xsl:when>
<xsl:when test="0 >= count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime'])">
</xsl:when>
</xsl:choose>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:text>Dokument nie zawiera podpisu</xsl:text>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
</td>
</tr>
</table>
</xsl:template>
</xsl:stylesheet>