2361

ID2361
Data2015-06-17
Symbol2015/06/17/2361
InstytucjaUrząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
NazwaDeklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi DO-1
Czy Aktualny1

Ustawy (1)

  • URI://Dziennik_Ustaw/2013/1399/6n/1/2/a
  • Art. 6n, ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399, z późń. zm.)

    Pliki

    Styl

    <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" xmlns:wnio="http://crd.gov.pl/wzor/2015/06/17/2361/" xmlns:meta="http://crd.gov.pl/xml/schematy/meta/2009/11/16/" xmlns:str="http://crd.gov.pl/xml/schematy/struktura/2009/11/16/" xmlns:oso="http://crd.gov.pl/xml/schematy/osoba/2009/11/16/" xmlns:inst="http://crd.gov.pl/xml/schematy/instytucja/2009/11/16/" xmlns:adr="http://crd.gov.pl/xml/schematy/adres/2009/11/09/" xmlns:xhtml="http://www.w3.org/1999/xhtml" xmlns:xs="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:ds="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" version="1.0">
    
    	<xsl:template match="/">
    			<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
    			<head>
            <style type="text/css"> 
    		body {  background-color: #FFFFFF; margin: 0px 0px 0px 0px;
            font-family: Verdana, Helvetica, sans-serif;  font-size : 12px;  }
    		table .title { background-color: #FFFFFF; width:100%; border: 0px; }
    		p { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; }
    		h1 { font-size: 24px; margin-top: 0; background-color: #dde; font-weight: bold; font-size: 14px; text-align: left; padding-left: 1em; padding-right: 1em; padding-top: .2em; padding-bottom: .2em; margin-top: 0; margin-bottom: 0; border-bottom: solid 1px #99c; line-height: 180%;}
    		h2 {color: #336; background-color: #dde; font-size: 9pt; font-weight: bold; padding-left: 1em; padding-right: 1em; padding-top: .2em; padding-bottom: .2em; margin-top: 2em; margin-bottom: 1em; border-bottom: solid 1px #336; clear: right;}
    		h3 { font-size: 14px; margin-top: 2em; color: #0A2D4C; }
    		h4 { font-size: 12px; margin-top: 2em; color: #4A6D8C; }
    		b { color: #4A6D8C; }
    		li { line-height: 1.2em; }
    		h1, h2 { text-align:center !important;  }
            h1 { margin-bottom:15px !important; }
            h3, h4 { margin-top:8px ; margin-bottom:8px; }
            table { border-collapse: collapse; margin:0; padding:0; width:100%; margin-bottom: 3px; }
            td, th { border: 1px solid #CCC; padding:3px;  }
            th { background-color:#EEE; text-align:left; font-weight:normal; }
            textarea { width: 90%; height: 100% }
            </style>
        </head>
        <body>
            <div style="max-width: 900px; margin: 0 auto;">
    
                <xsl:for-each select="wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc">
                    <xsl:for-each select="wnio:Naglowek">
                        <h1>DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI (DO-1)</h1>
                        <table style="width: auto; margin: 0 auto;"><tr><th>Na rok:</th><td><xsl:value-of select="wnio:Rok"/></td></tr></table>
    
                        <h2>NAGŁÓWEK</h2>        
                        <table>
                            <tr><th style="width:15%">PODSTAWA PRAWNA</th><th>Ustawa z dnia 14 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.)</th></tr>
                            <tr><th>SKŁADAJĄCY</th><th>Deklaracja przeznaczona dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Nakło nad Notecią. W przypadku budynków wielolokalowych, w których ustanowiono odrębną własność lokali, obowiązek złożenia deklaracji należy do zarządu nieruchomości. Jeżeli zarząd nie został wybrany deklarację składają właściciele poszczególnych lokali</th></tr>
                            <tr><th>MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI</th><th>Urząd Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią</th></tr>
                            <tr><th>TERMIN ZŁOŻENIA DEKLARACJI</th><th>W przypadku pierwszej deklaracji w terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca lub w terminie wskazanym w Uchwale Rady Miejskiej w sprawie Wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości. W przypadku zmiany danych zawartych w deklaracji w terminie 14 dni od dnia nastąpienia zmiany</th></tr>
                        </table>
                    </xsl:for-each>        
    
    					<table><tr><th colspan="2">
    					<h4> SŁOWNICZEK </h4>
    					</th></tr>
    					<tr>
    					<th width="25%">Nieruchomość zamieszkała</th><th> nieruchomość przeznaczona do trwałego zamieszkania, na jej terenie może być prowadzona działalność
    
    					gospodarcza inna niż zakwaterowanie, usługi gastronomiczne oraz handel, a pracownikami tej działalności są wyłącznie mieszkańcy danej
    
    					nieruchomości. 
    					
    					</th></tr>
    					<tr>
    
    					<th>Nieruchomość w części zamieszkała i w części niezamieszkała</th><th> nieruchomość, która posiada dwie części: przeznaczoną na cele
    
    					mieszkalne oraz przeznaczoną na działalność gospodarczą, a pracownikami tej działalności nie są wyłącznie mieszkańcy części
    
    					zamieszkałej danej nieruchomości. Gdy na części niezamieszkałej nieruchomości prowadzona jest działalność związana
    
    					z zakwaterowaniem, gastronomią lub handlem to niezależnie od tego, czy pracownikami są wyłącznie mieszkańcy nieruchomości to jest to
    
    					nieruchomość w części zamieszkała i w części niezamieszkała.
    					 </th></tr>
    					<tr>
    					<th>Właściciel nieruchomości </th><th> należy przez to rozumieć także współwłaścicieli, użytkowników wieczystych oraz jednostki organizacyjne i
    
    					osoby posiadające nieruchomości w zarządzie lub użytkowaniu,a także inne podmioty władające nieruchomościami mającymi obowiązek
    
    					realizować obowiązki w zakresie utrzymania czystości i porządku.
    					</th></tr>
    					<tr>
    					<th> Mieszkaniec nieruchomości </th><th> na gruncie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach jest to osoba fizyczna mająca na terenie
    
    					gminy miejsce zamieszkania w rozumieniu przyjętym w art. 2d rozporządzenia WE nr 763/2008
    					</th></tr>
    					<tr>
    				
    					<th>Budynek wielolokalowy</th><th> to budynek mieszkalny zawierający więcej niż cztery lokale mieszkalne.
    					 </th></tr>
    					 <tr>
    					 <th>Wspólnota mieszkaniowa</th><th> ogół właścicieli, których lokale wchodzą w skład określonej nieruchomości(zwykle jednego budynku wraz z otaczającym terenem)
    					</th>
    					</tr>
    					<tr>
    					<th>
    					Zarząd nieruchomości</th><th> zarząd powołany w trybie ustawy o własności lokali i zarząd spółdzielni mieszkaniowej
    					 </th>
    					</tr>
    					<tr>
    					<th>
    					Zarządca nieruchomości </th><th> osoba fizyczna posiadająca licencję zarządcy nieruchomości nadaną w trybie przepisów ustawy o gospodarce
    
    					nieruchomościami, prowadząca działalność w zakresie zarządzania nieruchomościami na własny rachunek i ryzyko.
    					 </th>
    					</tr>
    					<tr>
    					<th>
    					Odpady komunalne </th><th> odpady powstające w gospodarstwach domowych, z wyłączeniem pojazdów wycofanych z eksploatacji, a także
    
    					odpady niezawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój charakter lub
    
    					skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych;
    					</th>
    					</tr>
    					<tr>
    					<th>
    					Tereny zielone </th><th>  tereny wraz z infrastrukturą techniczną i budynkami funkcjonalnie z nimi związanymi, pokryty roślinnością, znajdujący
    
    					się w granicach wsi o zwartej zabudowie lub miast, pełniący funkcje estetyczne, rekreacyjne, zdrowotne lub osłonowe, a w szczególności
    
    					parki, zieleńce, promenady, bulwary, ogrody botaniczne, zoologiczne, jordanowskie i zabytkowe oraz cmentarze, a także zieleń
    
    					towarzysząca ulicom, placom, zabytkowym fortyfikacjom, budynkom, składowiskom, lotniskom oraz obiektom kolejowym i
    
    					przemysłowym
    					 </th>
    					</tr>
    					<tr>
    					<th>
    					Odpady zielone </th><th>  rozumie się przez to stanowiące części roślin odpady komunalne pochodzące z pielęgnacji terenów zieleni;
    					</th>
    					</tr>
    					<tr>
    					<th>
    					Gospodarowanie odpadami </th><th> rozumie się przez to zbieranie, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów, w tym również nadzór nad
    
    					takimi działaniami oraz nad miejscami unieszkodliwiania odpadów;
    					</th>
    					</tr>
    					<tr>
    					<th>
    					Selektywne zbieranie odpadów </th><th> zgodnie z definicją określoną w ustawie o odpadach rozumie się przez to zbieranie, w ramach którego
    
    					dany strumień odpadów, w celu ułatwienia określonego sposobu przetwarzania, obejmuje jedynie rodzaje odpadów charakteryzujące się
    
    					takimi samymi właściwościami i takim samym charakterem;
    					 </th>
    					</tr>
    					<tr>
    					<th>
    					Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy </th><th> stanowi akt prawa miejscowego, określa szczegółowe zasady
    
    					utrzymania czystości i porządku na terenie gminy.
    					</th>
    					</tr>
    					</table>
    
                    <h2>TREŚĆ DOKUMENTU</h2>
    
                    <table>
                        <tr><th colspan="2"><h4>PRZYCZYNA ZŁOŻENIA DEKLARACJI</h4></th></tr>
                        <tr>
                            <xsl:if test="wnio:ObowiazekZlozeniaInformacji='po_raz_pierwszy'">
                   <td>złożenie pierwszej deklaracji</td>
                  </xsl:if>
              		</tr>
              		
                  <xsl:if test="wnio:ObowiazekZlozeniaInformacji='korekta'">
                   <tr><td colspan="2">zmiana danych zawartych w deklaracji</td></tr>
    			   
                        <xsl:for-each select="wnio:DataZmiany">
                            <tr>
                                <th>Data zaistnienia zmian</th>
                                <td><xsl:value-of select="."/></td>
                            </tr>
                        </xsl:for-each>   
                        </xsl:if>
                    
                    </table>                        
                                
                        <table>
                            <tr><th colspan="2"><h4>SKŁADAJĄCY DEKLARACJĘ</h4></th></tr>
                                <tr><td>							
    								<xsl:call-template name="TypSKladajacy">
    									<xsl:with-param name="wartosc" select="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:Naglowek/wnio:Skladajacy"/>
    								</xsl:call-template>
    							</td></tr>
                        </table>
    
                        <xsl:for-each select="wnio:Podmiot">
                            <table>
                                <tr><th colspan="6"><h4>DANE IDENTYFIKACYJNE</h4></th></tr>
                                <xsl:for-each select="wnio:OsobaFizyczna">
                                    <th colspan="6"><div style="text-align: center;">Dane składającego deklarację</div></th>
                                    <tr><th>Nazwisko</th><td style="width:27%"><xsl:value-of select="oso:Nazwisko"/></td><th style="width:10%">Imię</th><td><xsl:value-of select="oso:Imie"/></td><th>Data urodzenia</th><td><xsl:value-of select="oso:DataUrodzenia"/></td></tr>
                                    <tr><th>PESEL</th><td><xsl:value-of select="oso:PESEL"/></td><th>Numer telefonu</th><td><xsl:value-of select="adr:Telefon"/></td><th>Email</th><td><xsl:value-of select="adr:Email"/></td></tr>
                                </xsl:for-each>
                            </table>
                        </xsl:for-each>
    	               
                       <xsl:for-each select="wnio:Nieruchomosc">
    					<table>
                            <tbody>
                                <tr><th colspan="6"><div style="text-align: center;">Dane wspólnoty mieszkaniowej</div></th></tr>                            
                                <tr>
    								<th>Nazwa:</th><td colspan="6"><xsl:value-of select="../wnio:DaneWspolnotyMieszkaniowej/wnio:Nazwa"/></td>
                                   </tr>
    							<tr><th colspan="6">Siedziba</th></tr>
                                <tr>
                                    <th>Ulica:</th><td><xsl:value-of select="../wnio:DaneWspolnotyMieszkaniowej/adr:Ulica"/></td>
                                    <th>Numer domu:</th><td><xsl:value-of select="../wnio:DaneWspolnotyMieszkaniowej/adr:Budynek"/></td>
                                    <th>Numer lokalu:</th><td><xsl:value-of select="../wnio:DaneWspolnotyMieszkaniowej/adr:Lokal"/></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <th>Kod Pocztowy:</th><td><xsl:value-of select="../wnio:DaneWspolnotyMieszkaniowej/adr:KodPocztowy"/></td>
                                    <th>Miejscowość:</th><td colspan="3"><xsl:value-of select="../wnio:DaneWspolnotyMieszkaniowej/adr:Miejscowosc"/></td>
    							</tr>
    							<tr>
                                    <th>NIP:</th><td><xsl:value-of select="../wnio:DaneWspolnotyMieszkaniowej/inst:NIP"/></td>
    								<th>REGON:</th><td colspan="3"><xsl:value-of select="../wnio:DaneWspolnotyMieszkaniowej/inst:REGON"/></td>
    							</tr>
                            </tbody>					
                        </table>
    
                        <table>
                            <tbody>
                                <tr>
                                    <th colspan="6"><h4>ADRES NIERUCHOMOŚCI, KTÓREJ DOTYCZY NINIEJSZA DEKLARACJA</h4></th>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <th>Ulica:</th><td><xsl:value-of select="adr:Ulica"/></td>
                                    <th>Numer domu:</th><td><xsl:value-of select="adr:Budynek"/></td>
                                    <th>Numer lokalu:</th><td><xsl:value-of select="adr:Lokal"/></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    
                                    <th>Kod Pocztowy:</th><td><xsl:value-of select="adr:KodPocztowy"/></td>
                                    <th>Miejscowość:</th><td colspan="3"><xsl:value-of select="adr:Miejscowosc"/></td>
                                </tr>
                                <tr>
    								<th>Numer ewidencyjny działki:</th><td colspan="5"><xsl:value-of select="wnio:NumerEwidencyjny"/></td>
    							   </tr>
                               
                            </tbody>
                        </table>
                    </xsl:for-each>
    
                        <table>
                            <tr><th colspan="6"><h4>ADRES DO KORESPONDENCJI <xsl:value-of select="wnio:AdresKorespondencyjny/@wystepuje"/></h4></th></tr>
                            <xsl:for-each select="wnio:AdresKorespondencyjny[@wystepuje='tak']">
                                <tr>
                                    <th>Ulica:</th><td><xsl:value-of select="adr:Ulica"/></td>
                                    <th>Numer domu:</th><td><xsl:value-of select="adr:Budynek"/></td>
                                    <th>Numer lokalu:</th><td><xsl:value-of select="adr:Lokal"/></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    
                                    <th>Kod Pocztowy:</th><td><xsl:value-of select="adr:KodPocztowy"/></td>
                                    <th>Miejscowość:</th><td colspan="3"><xsl:value-of select="adr:Miejscowosc"/></td>
                                </tr>
                            </xsl:for-each>
                        </table>
    				
                    <table>
                      <tbody>
    						<tr>
    							<th colspan="4"> <h4> INFORMACJE DOTYCZĄCE ODPADÓW ZIELONYCH </h4> </th>
    							<th> UWAGI</th>
    						</tr>
                            <tr>
                              <th colspan="3" style="width:45%">Czy na terenie nieruchomości znajdują się tereny zielone ?</th>
                               <td><xsl:value-of select="wnio:TerenyZielone/@czy"/><br/> 
    						   <xsl:for-each select="wnio:TerenyZielone/wnio:PowierzchniaTerenowZielonych">
    						   powierzchnia w m<sup>2</sup> 
    						   <br/> <xsl:value-of select="."/>
    						   </xsl:for-each>
    						   </td>
    						    <td colspan="1"><xsl:value-of select="wnio:UwagiTerenyZielone"/></td>
                    
                            </tr>
    						<tr>
                              <th colspan="3" style="width:45%">Czy odpady zielone powstałe na terenie nieruchomości będą zbierane do kompostownika?</th>
                               <td><xsl:value-of select="wnio:Kompostownik/@czy"/></td>
    							<td colspan="1"><xsl:value-of select="wnio:UwagiKompostownik"/></td>
    						</tr>
    						<tr>
                              <th colspan="3" style="width:45%">Czy odpady zielone wytworzone na terenie nieruchomości mają być odbierane przez podmiot odbierający odpady komunalne?</th>
                               <td><xsl:value-of select="wnio:OdpadyOdbierane/@czy"/></td>
    							<td colspan="1"><xsl:value-of select="wnio:UwagiOdpadyOdbierane"/></td>
    						</tr>
                        </tbody>
                    </table>
    
                    <xsl:for-each select="wnio:D">
                      <xsl:for-each select="wnio:D1">
                        <table>
                          <tbody>
                            <tr>
                              <th colspan="5"><h4>NALICZANIE OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI</h4></th>
                            </tr>
                            <tr>
                              <th colspan="5">Oświadczam, że na terenie nieruchomości wskazanej powyżej odpady zbierane będą w sposób:</th>
                            </tr>
                            <tr>
                              <th>Rodzaj prowadzenia zbiórki odpadów komunalnych:</th>
                              <th colspan="2">Liczba mieszkańców:</th>  
                              <th>Stawka opłaty (zł):</th>  
                              <th>Wysokość opłaty (zł):</th>
                            </tr>  
                            <tr>
                              <td rowspan="2">Selektywny</td>  
                              <th>Z pełną opłatą:</th><td><xsl:value-of select="wnio:Selektywny/wnio:SelektywnaLiczbaOsob"/></td>
                              <td><xsl:value-of select="wnio:Selektywny/wnio:SelektywnaStawka"/></td>  
                              <td><xsl:value-of select="wnio:Selektywny/wnio:SelektywnaKwota"/></td>   
                            </tr>
                            <tr>
                              
                              <th>Z obniżoną opłatą:</th><td> <xsl:value-of select="wnio:Selektywny/wnio:SelektywnaLiczbaOsobObnizonaOplata"/></td>
                              <td><xsl:value-of select="wnio:Selektywny/wnio:SelektywnaStawkaObnizonaOplata"/></td>  
                              <td><xsl:value-of select="wnio:Selektywny/wnio:SelektywnaKwotaObnizonaOplata"/></td>   
                            </tr>
                            <tr>
                              <td>Nieselektywny</td>
                              <td colspan="2"><xsl:value-of select="wnio:Selektywny/wnio:NieselektywnaLiczbaOsob"/></td>  
                              <td><xsl:value-of select="wnio:Selektywny/wnio:NieselektywnaStawka"/></td>  
                              <td><xsl:value-of select="wnio:Selektywny/wnio:NieselektywnaKwota"/></td>    
                            </tr>
                            <tr> 
                              <th colspan="4">Razem (zł):     </th>  
                              <td><xsl:value-of select="wnio:KwotaOgolem"/></td>    
                            </tr>
                            <tr>
                                <th colspan="5"> Termin, częstotliwość i tryb uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi określone są w aktualnej Uchwale Rady
    Miejskiej w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi </th>
                            </tr>
                          </tbody>
                        </table>
                      </xsl:for-each>
                    </xsl:for-each>
    		</xsl:for-each>
                    
                    <h2>STOPKA</h2>
                 <xsl:if test="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:Podmiot/wnio:Kontakt/@rodzaj!=''">
                <table>
                  <tr>
                    <th colspan="6">
                      <h4>Wyrażam zgodę na kontakt: </h4>
                    </th>
                  </tr>
                  <xsl:for-each select="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:Podmiot/wnio:Kontakt">
                    <tr>
                      <td style="width:40%">
                        <xsl:value-of select="@rodzaj"/>
                      </td>
                      <td style="width:40%">
                        <xsl:value-of select="."/>
                      </td>
                    </tr>
                  </xsl:for-each>
                </table>
              </xsl:if>
                    
              <xsl:if test="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/str:Zalaczniki/str:Zalacznik/@nazwaPliku!=''">
            <table>
              <tr>
              <th colspan="2">
                <h4>Załączniki: </h4>
              </th>
              </tr>
              <tr>
              <th>Opis</th>
              <th>Nazwa pliku</th>
              </tr>
              <xsl:for-each select="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/str:Zalaczniki/str:Zalacznik">                        
              <tr>
                <td>
                <xsl:value-of select="str:OpisZalacznika"/>
                </td>
                <td>
                <xsl:value-of select="@nazwaPliku"/>
                </td>
              </tr>
              </xsl:for-each>
            </table>
            </xsl:if>
    
                    
                    <table><tr><th><h4>Oświadczenie</h4></th></tr><tr><td><p>Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w trybie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) dla celów realizacji ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i 
    porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.). </p></td></tr>
    <tr><td><p>
    Oświadczam, iż na terenie nieruchomości, której dotyczy niniejsza deklaracja, sposób gospodarowania odpadami komunalnymi będzie 
    zgodny z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nakło nad Notecią. </p></td></tr>
    <tr><td><p>
    Ponadto oświadczam, że podane dane są zgodne ze stanem faktycznym </p></td></tr>
    <tr><td><p>
    Informuję, że różnica w ilości osób zameldowanych a zamieszkujących spowodowana jest:</p><xsl:value-of select="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:PowodRoznicy"/></td></tr></table>
                    <table><tr><th><h4>Pouczenie</h4></th></tr><tr><td><p>W przypadku nie wpłacenia w określonych ustawowo terminach kwoty opłaty lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, 
                                niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z przepisami ustawy z 17 czerwca 
                                1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2014 r. poz. 1619, z późn. zm.). W sprawach dotyczących 
                                opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja 
                                Podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.), z tym że uprawnienia organów podatkowych przysługują Burmistrzowi 
                                Miasta i Gminy Nakło nad Notecią. </p></td></tr>
                                <tr><td><p>Zgodnie z art. 6m ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) 
                                właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć do właściwego organu deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie 
                                odpadami komunalnymi w terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca. W przypadku 
                                zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właściciel 
                                nieruchomości jest obowiązany złożyć nową deklarację w terminie 14 dni od dnia nastąpienia zmiany. Zgodnie z art. 6 o cytowanej 
                                ustawy w razie niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uzasadnionych 
                                wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji właściwy organ określa, w drodze decyzji, wysokość opłaty za gospodarowanie 
                                odpadami komunalnymi, biorąc pod uwagę uzasadnione szacunki.</p></td></tr></table>
                    
    				<table><tr><th colspan="2"><h4>Dane składającego:</h4></th></tr>
                        <tr><th>Imię</th><td><xsl:value-of select="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/oso:Imie"/></td></tr>
                        <tr><th>Nazwisko</th><td><xsl:value-of select="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/oso:Nazwisko"/></td></tr>
                        <tr><th>Data złożenia deklaracji</th><td><xsl:value-of select="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:DataWypelnienia"/></td></tr>
                    </table>
         
                
            </div>
        </body>
    </html>
    	</xsl:template>
    
     	<xsl:template name="TypPodmiotu">
    		<xsl:param name="podmiot"/>
    		<xsl:choose>
    			<xsl:when test="$podmiot/@typPodmiotu='osoba_fizyczna'">osoba fizyczna</xsl:when>
    			<xsl:when test="$podmiot/@typPodmiotu='osoba_prawna'">osoba prawna</xsl:when>
    			<xsl:when test="$podmiot/@typPodmiotu='jednostka_organizacyjna'">jednostka organizacyjna nie mająca osobowiści prawnej</xsl:when>
    			<xsl:otherwise>
    				<xsl:value-of select="$podmiot/wnio:Podmiot/@typPodmiotu"/>
    			</xsl:otherwise>
    		</xsl:choose>
    		<xsl:text> </xsl:text>
    		<xsl:value-of select="$podmiot/wnio:Podmiot/@typPodmiotu"/>
    	</xsl:template>
    	
    	<xsl:template name="TypSKladajacy">
    		<xsl:param name="wartosc"/>
    		<xsl:choose>
    			<xsl:when test="$wartosc/@typ=''"><span style="color:red;">Nie wybrano formy władania</span></xsl:when>
    			<xsl:when test="$wartosc/@typ='1'">właściciel, posiadacz nieruchomości</xsl:when>
    			<xsl:when test="$wartosc/@typ='2'">współwłaściciel, współposiadacz nieruchomości</xsl:when>
    			<xsl:when test="$wartosc/@typ='3'">zarządca, zarząd nieruchomości wspólnej</xsl:when>
    			<xsl:when test="$wartosc/@typ='4'">inny podmiot władający nieruchomością</xsl:when>
    			<xsl:otherwise>
    				<xsl:value-of select="$wartosc/wnio:Skladajacy/@typ"/>
    			</xsl:otherwise>
    		</xsl:choose> 
    		<xsl:text> </xsl:text>
    		<xsl:value-of select="$wartosc/wnio:Skladajacy/@typ"/>
    	</xsl:template>
    
    	<xsl:template name="RodzajNieruchomosci">
    		<xsl:param name="wartosc"/>
    		<xsl:choose>
    			<xsl:when test="$wartosc/@rodzaj=''"><span style="color:red;">Nie wybrano rodzaju nieruchomości</span></xsl:when>
    			<xsl:when test="$wartosc/@rodzaj='1'">Zamieszkała</xsl:when>
    			<xsl:when test="$wartosc/@rodzaj='2'">Niezamieszkała</xsl:when>			
    			<xsl:otherwise>
    				<xsl:value-of select="$wartosc/wnio:Nieruchomosc/@rodzaj"/>
    			</xsl:otherwise>
    		</xsl:choose> 
    		<xsl:text> </xsl:text>
    		<xsl:value-of select="$wartosc/wnio:Nieruchomosc/@rodzaj"/>
    	</xsl:template>
    	
    	<xsl:template name="Zabudowa">
    		<xsl:param name="wartosc"/>
    		<xsl:choose>
    			<xsl:when test="$wartosc/@zabudowa=''"><span style="color:red;">Nie wybrano rodzaju zabudowy</span></xsl:when>
    			<xsl:when test="$wartosc/@zabudowa='1'">Jednorodzinny</xsl:when>
    			<xsl:when test="$wartosc/@zabudowa='2'">Wielorodzinny</xsl:when>			
    			<xsl:otherwise>
    				<xsl:value-of select="$wartosc/wnio:Nieruchomosc/@zabudowa"/>
    			</xsl:otherwise>
    		</xsl:choose> 
    		<xsl:text> </xsl:text>
    		<xsl:value-of select="$wartosc/wnio:Nieruchomosc/@zabudowa"/>
    	</xsl:template>
               <xsl:template xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" name="Podpisy_elektroniczne">
      <h2>Podpisy elektroniczne</h2>
      <table>
        <tr>
          <td>
            <xsl:choose>
              <xsl:when test="string-length(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:SignatureValue) &gt; 0">
                <xsl:text>Dokument został podpisany, aby go zweryfikować należy użyć oprogramowania do weryfikacji podpisu</xsl:text>
                <xsl:choose>
                  <xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) &gt; 1">
                    <br/>
                    <xsl:text>Daty złożenia podpisu: </xsl:text>
                    <xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']">
                      <xsl:value-of select="."/>
                    </xsl:for-each>
                  </xsl:when>
                  <xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) = 1">
                    <br/>
                    <xsl:text>Data złożenia podpisu: </xsl:text>
                    <xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']">
                      <xsl:value-of select="."/>
                    </xsl:for-each>
                  </xsl:when>
                  <xsl:when test="0 &gt;= count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime'])">
                  </xsl:when>
                </xsl:choose>
              </xsl:when>
              <xsl:otherwise>
                <xsl:text>Dokument nie zawiera podpisu</xsl:text>
              </xsl:otherwise>
            </xsl:choose>
          </td>
        </tr>
        </table>
    </xsl:template>
    </xsl:stylesheet>