13607
ID | 13607 |
Data | 2024-12-05 |
Symbol | 2024/12/05/13607 |
Instytucja | Urząd Miasta Bielsk Podlaski |
Nazwa | Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy |
Czy Aktualny | 1 |
---|
Ustawy (1)
Pliki
Styl
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:adr="http://crd.gov.pl/xml/schematy/adres/2009/11/09/" xmlns:ds="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#" xmlns:inst="http://crd.gov.pl/xml/schematy/instytucja/2009/11/16/" xmlns:meta="http://crd.gov.pl/xml/schematy/meta/2009/11/16/" xmlns:oso="http://crd.gov.pl/xml/schematy/osoba/2009/11/16/" xmlns:str="http://crd.gov.pl/xml/schematy/struktura/2009/11/16/" xmlns:wnio="http://crd.gov.pl/wzor/2024/12/05/13607/" version="1.0">
<xsl:template match="/">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<title>
<xsl:text>Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy</xsl:text>
</title>
<style type="text/css">
<xsl:text>
body { font-family:Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 9pt; text-align:justify;}
.formTitle {
margin-top:20px;
font-weight:bold;
font-size: 13pt;
}
.formTitleCenter {
font-weight:bold;
text-align:center;
font-size: 13pt;
margin-bottom:20px;
}
table {
border-collapse:collapse;
width: 100%;
}
table TR TD {
padding:3px;
vertical-align:top;
border: 1px solid black;
font-size: 9pt;
text-align:justify;
}
.mainTable {
background-color: #d9d9d9;
}
.mainTableDark {
background-color: #aeaaaa;
text-align:center;
font-weight:bold;
font-size: 13pt;
padding-top:12px;
}
.mainTR {
border-bottom: 2px solid black;
}
.sectionHeader {
font-weight:bold;
font-size:11pt;
border-bottom:none;
}
.sectionInfo {
padding-left:25px;
font-weight:bold;
}
.emptyTD {
width:20px;
border-top:none;
}
.dataTD {
background-color:white;
padding:0px;
}
.dataTable {
}
.dataTable tr td {
border:none;
}
.normalTable tr td {
border: 1px solid black;
}
.center {
margin-left: auto;
margin-right: auto;
}
.dataTable tr:not(:last-child){
border-bottom:1px solid black;
}
.fieldLabel {
font-size: 9pt;
}
.innerTable tr {
border:none !important;
}
.brdRight {
border-right:1px solid black !important;
}
.header {
font-weight:bold;
font-size:10pt;
}
.center {
text-align:center;
vertical-align:middle;
}
.check { width: 10px; height: 10px; font-size: 7pt; text-align: center; font-weight: bold; border: 1px solid black; display: inline-block; margin-right: 2px; margin-left: 2px; background-color:white; }
.tableHeader{
text-align:center;
font-weight:bold;
}
.bg-white {
background-color:white;
}
.right {
text-align: right;
}
.empty-row {
background-color: white;
border: 0px;
}
</xsl:text>
</style>
</head>
<body>
<xsl:apply-templates select="wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc"/>
<xsl:call-template name="Pouczenie"/>
<xsl:call-template name="Pouczenie2"/>
<xsl:call-template name="Objasnienia"/>
<xsl:call-template name="Rodo"/>
<xsl:call-template name="Podpis"/>
<xsl:apply-templates select="wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:Zalacznik"/>
</body>
</html>
</xsl:template>
<xsl:template match="wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc">
<xsl:comment>
***** WARTOŚĆ *****
</xsl:comment>
<table class="mainTable">
<tr>
<td>
<div class="formTitleCenter">
DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy<sup>1</sup>
</div>
</td>
</tr>
</table>
<table class="mainTable">
<tr>
<td style="width:15%;">
Podstawa prawna:
</td>
<td>
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
</td>
</tr>
<tr>
<td>
Składający:
</td>
<td>
Właściciel nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
</td>
</tr>
<tr>
<td>
Termin składania deklaracji:
</td>
<td>
14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca,<br/>
do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana.
</td>
</tr>
<tr>
<td>
Organ podatkowy:
</td>
<td>
Burmistrz Miasta Bielsk Podlaski
</td>
</tr>
</table>
<table class="mainTable">
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD" style="border-right:none; border-bottom: none;">
</td>
<td style="border-left:none; border-top:none; border-bottom:none;">
</td>
</tr>
<tr class="mainTR">
<td class="emptyTD">
</td>
<td class="dataTD">
<table class="dataTable">
<tr>
<td>
<div class="fieldLabel">
Nazwa i adres organu, do którego adresowana jest deklaracja
</div>
</td>
</tr>
<tr>
<td>
<div class="fieldLabel">
<b>
Urząd Miasta Bielsk Podlaski<br/>
ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski
</b>
</div>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
B. OBOWIĄZEK I CEL ZŁOŻENIA DEKLARACJI
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD" style="border-right:none; border-bottom: none;">
</td>
<td style="border-left:none; border-top:none; border-bottom:none;">
</td>
</tr>
<tr class="mainTR">
<td class="emptyTD">
</td>
<td class="dataTD">
<table class="dataTable">
<tr>
<td colspan="2">
<div class="fieldLabel">
Obowiązek i cel złożenia deklaracji wynika z art. 6m ustawy
<br/>
Cel złożenia formularza:
</div>
<table class="innerTable">
<tr>
<td style="width:33%;">
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaB/wnio:Rodzaj = 'pierwsza'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
pierwsza deklaracja
</td>
<td style="width:33%;">
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaB/wnio:Rodzaj = 'nowa'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
nowa deklaracja
</td>
<td>
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaB/wnio:Rodzaj = 'korekta'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
korekta deklaracji
</td>
</tr>
<tr>
<td>
<div class="fieldLabel">
Data zaistnienia zmian:
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaB/wnio:Data"/>
</td>
<td colspan="2">
<div class="fieldLabel">
powód zmiany:
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaB/wnio:Powod"/>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
C. SKŁADAJĄCY DEKLARACJĘ
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD" style="border-right:none; border-bottom: none;">
</td>
<td style="border-left:none; border-top:none; border-bottom:none;">
</td>
</tr>
<tr class="mainTR">
<td class="emptyTD">
</td>
<td class="dataTD">
<table class="dataTable">
<tr>
<td colspan="2">
<div class="fieldLabel">
Tytuł władania nieruchomością
</div>
<table class="innerTable">
<tr>
<td style="width:50%;">
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaC/wnio:TytulPrawny = 'właściciel nieruchomości'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
właściciel nieruchomości
</td>
<td>
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaC/wnio:TytulPrawny = 'współwłaściciel'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
współwłaściciel
</td>
<td>
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaC/wnio:TytulPrawny = 'zarząd wspólnoty mieszkaniowej'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
zarząd wspólnoty mieszkaniowej
</td>
</tr>
<tr>
<td>
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaC/wnio:TytulPrawny = 'użytkownik wieczysty'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
użytkownik wieczysty
</td>
<td>
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaC/wnio:TytulPrawny = 'zarządca nieruchomości wspólnej'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
zarządca nieruchomości wspólnej
</td>
<td>
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaC/wnio:TytulPrawny = 'inny'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
inny (jaki?)
<xsl:value-of select="concat(' ', wnio:SekcjaC/wnio:Inny)"/>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
D. DANE IDENTYFIKACYJNE<br/>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD" style="border-right:none; border-bottom: none;">
</td>
<td style="border-left:none; border-top:none; border-bottom:none;">
*dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną ** dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną
</td>
</tr>
<tr class="mainTR">
<td class="emptyTD">
</td>
<td class="dataTD">
<table class="dataTable">
<tr>
<td colspan="2">
<div class="fieldLabel">
Pierwsze imię, drugie imię, nazwisko */ nazwa pełna **
</div>
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaC/wnio:SkladajacyDeklaracje = 'osoba fizyczna'">
<xsl:value-of select="concat(../../wnio:DaneDokumentu/str:Nadawcy/meta:Podmiot/oso:Osoba/oso:Imie, ' ', ../../wnio:DaneDokumentu/str:Nadawcy/meta:Podmiot/oso:Osoba/oso:ImieDrugie, ' ', ../../wnio:DaneDokumentu/str:Nadawcy/meta:Podmiot/oso:Osoba/oso:Nazwisko)"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaC/wnio:Instytucja/wnio:NazwaInstytucji"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="brdRight" style="width:50%;">
<div class="fieldLabel">
Numer PESEL * / NIP **
</div>
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaC/wnio:SkladajacyDeklaracje = 'osoba fizyczna'">
<xsl:value-of select="concat(../../wnio:DaneDokumentu/str:Nadawcy/meta:Podmiot/oso:Osoba/oso:IdOsoby/oso:PESEL, ' ', ../../wnio:DaneDokumentu/str:Nadawcy/meta:Podmiot/oso:Osoba/oso:IdOsoby/oso:NIP )"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:value-of select="../../wnio:DaneDokumentu/str:Nadawcy/meta:Podmiot/inst:Instytucja/inst:IdInstytucji/inst:NIP"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2">
<div class="fieldLabel">
Tel. kontaktowy
</div>
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaC/wnio:SkladajacyDeklaracje = 'osoba fizyczna'">
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaC/wnio:Osoba/wnio:Kontakt/adr:Telefon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaC/wnio:Instytucja/wnio:Kontakt/adr:Telefon"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
E. ADRES NIERUCHOMOŚCI
</td>
</tr>
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
E.1. ADRES NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓREJ POWSTAJĄ ODPADY KOMUNALNE
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD" style="border-right:none; border-bottom: none;">
</td>
<td style="border-left:none; border-top:none; border-bottom:none;">
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD">
</td>
<td class="dataTD">
<table class="dataTable">
<tr>
<td class="brdRight">
<div class="fieldLabel">
Ulica
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE1/wnio:Ulica"/>
</td>
<td style="width:25%;" class="brdRight">
<div class="fieldLabel">
Nr domu
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE1/wnio:Budynek"/>
</td>
<td style="width:25%;">
<div class="fieldLabel">
Nr lokalu
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE1/wnio:Lokal"/>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="brdRight">
<div class="fieldLabel">
Miejscowość
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE1/wnio:Miejscowosc"/>
</td>
<td class="brdRight">
<div class="fieldLabel">
Kod pocztowy
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE1/wnio:KodPocztowy"/>
</td>
<td colspan="2">
<div class="fieldLabel">
Poczta:
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE1/wnio:Poczta"/>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
E.2. ADRES ZAMIESZKANIA - JEŻELI JEST INNY, NIŻ ADRES Z E.1.
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD" style="border-right:none; border-bottom: none;">
</td>
<td style="border-left:none; border-top:none; border-bottom:none;">
</td>
</tr>
<tr class="mainTR">
<td class="emptyTD">
</td>
<td class="dataTD">
<table class="dataTable">
<tr>
<td class="brdRight">
<div class="fieldLabel">
Ulica
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE2/wnio:Ulica"/>
</td>
<td style="width:25%;" class="brdRight">
<div class="fieldLabel">
Nr domu
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE2/wnio:Budynek"/>
</td>
<td style="width:25%;">
<div class="fieldLabel">
Nr lokalu
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE2/wnio:Lokal"/>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="brdRight">
<div class="fieldLabel">
Miejscowość
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE2/wnio:Miejscowosc"/>
</td>
<td class="brdRight">
<div class="fieldLabel">
Kod pocztowy
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE2/wnio:KodPocztowy"/>
</td>
<td colspan="2">
<div class="fieldLabel">
Poczta:
</div>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaE2/wnio:Poczta"/>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
F. WYLICZENIE WYSOKOŚCI MIESIĘCZNEJ OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY
</td>
</tr>
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
F.1. OPŁATA ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI WSKAZANEJ W PUNKCIE E.1.
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD" style="border-right:none; border-bottom: none;">
</td>
<td style="border-left:none; border-top:none; border-bottom:none;">
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD">
</td>
<td class="dataTD">
<table class="dataTable">
<tr>
<td class="brdRight">
Liczba osób zamieszkujących nieruchomość
</td>
<td class="brdRight">
Stawka opłaty ustalona w obowiązującej uchwale [zł/osobę/miesiąc]
</td>
<td>
Wysokość miesięcznej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi /kol. 1 x kol. 2/ [zł/miesiąc]
</td>
</tr>
<tr>
<td class="center brdRight">
1
</td>
<td class="center brdRight">
2
</td>
<td class="center">
3
</td>
</tr>
<tr>
<td class="brdRight">
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaF1/wnio:LiczbaOsob"/>
</td>
<td class="brdRight">
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaF1/wnio:Stawka"/>
</td>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaF1/wnio:Iloczyn"/>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
F.2. DANE DOTYCZĄCE ZWOLNIENIA W CZĘŚCI Z OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI WSKAZANEJ W PUNKCIE E.1. WYPOSAŻONEJ W PRZYDOMOWY KOMPOSTOWNIK I KOMPOSTOWANIA W NIM BIOODPADÓW STANOWIĄCYCH ODPADY KOMUNALNE
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD" style="border-right:none; border-bottom: none;">
</td>
<td style="border-left:none; border-top:none; border-bottom:none;">
</td>
</tr>
<tr class="mainTR">
<td class="emptyTD">
</td>
<td class="dataTD">
<table class="dataTable">
<tr>
<td colspan="3">
<div class="fieldLabel">
<b>Oświadczam, że nieruchomość wskazana w części E.1. niniejszej deklaracji wyposażona jest w przydomowy kompostownik i kompostowane są w nim bioodpady stanowiące odpady komunalne (dotyczy tylko właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi)</b>
</div>
<table class="innerTable">
<tr>
<td style="width:50%;">
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaF2/wnio:Oswiadczenie = 'true'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
TAK
</td>
<td>
<xsl:choose>
<xsl:when test="wnio:SekcjaF2/wnio:Oswiadczenie = 'false'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
NIE
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="brdRight">
Liczba osób zamieszkujących nieruchomość
</td>
<td class="brdRight">
Kwota zwolnienia ustalona w obowiązującej uchwale [zł/osobę/miesiąc]
</td>
<td>
Wysokość miesięcznego zwolnienia z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi /kol. 1 x kol. 2/ [zł/miesiąc]
</td>
</tr>
<tr>
<td class="center brdRight">
1
</td>
<td class="center brdRight">
2
</td>
<td class="center">
3
</td>
</tr>
<tr>
<td class="brdRight">
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaF2/wnio:LiczbaOsob"/>
</td>
<td class="brdRight">
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaF2/wnio:Stawka"/>
</td>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaF2/wnio:Iloczyn"/>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="sectionHeader" colspan="2">
F.3. MIESIĘCZNA WYSOKOŚĆ OPŁATY
</td>
</tr>
<tr>
<td class="emptyTD" style="border-right:none; border-bottom: none;">
</td>
<td style="border-left:none; border-top:none; border-bottom:none;">
</td>
</tr>
<tr class="mainTR">
<td class="emptyTD">
</td>
<td class="dataTD">
<table class="dataTable">
<tr>
<td width="50%" class="brdRight">
<div class="fieldLabel">
<u>WYSOKOŚĆ MIESIĘCZNEJ OPŁATY</u><br/>
(różnica wysokości miesięcznej opłaty z punktu F.1. i wysokości miesięcznego zwolnienia z opłaty z punktu F.2.), [F.1- F.2.]
</div>
</td>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:SekcjaF3/wnio:Suma"/>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
</xsl:template>
<xsl:template name="Pouczenie">
<div style="margin-top:20px;">
<sup>1</sup>W zabudowie wielorodzinnej deklarację wypełnia zarządca lub inny podmiot władający nieruchomością
</div>
</xsl:template>
<xsl:template name="Pouczenie2">
<div style="margin-top:20px;">
<b>POUCZENIE</b><br/>
<ol>
<li>Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1996 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego.</li>
<li>Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi płatna jest – bez wezwania - w terminach określonych w uchwale Rady Miasta Bielsk Podlaski w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości.</li>
<li>Zgodnie z art. 6 m ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca. W przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć nową deklarację w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana. Właściciel nieruchomości nie może złożyć deklaracji zmniejszającej wysokość zobowiązania z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za okres wsteczny, z wyjątkiem przypadku śmierci mieszkańca. Jeżeli zmniejszenie spowodowane jest śmiercią mieszkańca przyjęcie deklaracji możliwe jest w terminie do 6 miesięcy od dnia tego zdarzenia. Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w zmienionej wysokości uiszcza się za miesiąc, w którym nastąpiła zmiana.</li>
<li>W przypadku gdy w danym miesiącu na danej nieruchomości mieszkaniec zamieszkuje przez część miesiąca, opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w miesiącu, w którym nastąpiła zmiana, uiszcza się w gminie, w której dotychczas zamieszkiwał, a w nowym miejscu zamieszkania -- począwszy od miesiąca następnego, po którym nastąpiła zmiana (art. 6i ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach).</li>
<li>Nie złożenie deklaracji spowoduje wystawienie decyzji administracyjnej o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z urzędu (art. 6o ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach).</li>
</ol>
</div>
</xsl:template>
<xsl:template name="Objasnienia">
<div style="margin-top:20px;">
<b>OBJAŚNIENIA:</b><br/>
Część A. Miejsce składania deklaracji
<br/>Część B. Obowiązek i cel złożenia deklaracji
<br/>- w przypadku zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca należy zaznaczyć ,,pierwsza deklaracja” i podać datę zaistnienia,
<br/>- w przypadku zaistnienia zmian danych mających wpływ na wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (np. zwiększenie lub zmniejszenie ilości zużytej wody, ilości osób zamieszkałych, zbycie nieruchomości, niezamieszkiwania na nieruchomości), należy zaznaczyć ,,nowa deklaracja” i podać datę zaistnienia oraz powód,
<br/>- w przypadku składania korekty deklaracji złożonej wcześniej (np. błędne dane, błędy rachunkowe) należy zaznaczyć ,,korekta deklaracji”.
<br/>Część C. Składający deklarację
<br/>- należy zaznaczyć właściwą formę władania nieruchomością.
<br/>Część D. Dane identyfikacyjne
<br/>- należy podać nazwisko i imię oraz dane identyfikacyjne składającego deklarację jeżeli jest to osoba fizyczna lub pełną nazwę podmiotu składającego deklarację innego niż osoba fizyczna. Wypełniając deklarację, należy pamiętać o prawidłowym wskazaniu identyfikatora, którym jest numer PESEL (dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną) lub NIP (dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną),
<br/>- należy podać numer telefonu w celu ułatwienia kontaktu z podmiotem.
<br/>Część E. Adres nieruchomości
<br/>Część E.1. Adres nieruchomości, na której powstają odpady komunalne
<br/>- należy podać adres nieruchomości, na której powstają odpady komunalne.
<br/>Części E.2. Adres zamieszkania
<br/>- należy wypełnić tylko w przypadku, gdy jest on inny niż wskazany w części E.1.
<br/>Część F. Wyliczenie wysokości miesięcznej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
<br/>- wypełniają właściciele nieruchomości.
<br/>Część F.1. Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości wskazanej w punkcie E.1.
<br/>- należy podać liczbę osób faktycznie zamieszkujących daną nieruchomość,
<br/>- należy wpisać stawkę opłaty ustalonej w obowiązującej uchwale Rady Miasta Bielsk Podlaski oraz wyliczyć wysokość miesięcznej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
<br/>Część F.2. Dane dotyczące zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości wskazanej w punkcie E.1. wyposażonej w przydomowy kompostownik i kompostowania w nim bioodpadów stanowiących odpady komunalne
<br/>- oświadczenie dotyczy tylko właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi,
<br/>- należy podać liczbę osób faktycznie zamieszkujących daną nieruchomość,
<br/>- należy wpisać kwotę zwolnienia ustaloną w obowiązującej uchwale Rady Miasta Bielsk Podlaski oraz wyliczyć wysokość miesięcznego zwolnienia z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
<br/>Część F.3. Miesięczna wysokość opłaty
<br/>- należy obliczyć wysokość miesięcznej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi poprzez różnicę wysokości miesięcznej opłaty z punktu F.1. i wysokości miesięcznego zwolnienia z opłaty z punktu F.2.), [F.1- F.2.]
</div>
</xsl:template>
<xsl:template name="Rodo">
<div style="margin-top:20px;">
<b>INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH</b><br/>
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: RODO informuję, że:
<ol>
<li>Administrator danych
<br/>- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.</li>
<li>Inspektor ochrony danych
<br/>- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika1, 17-100 Bielsk Podlaski; e-mail: iod@bielsk-podlaski.pl, tel.85 7318139.</li>
<li>Cele przetwarzania danych osobowych
<br/>- Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie w celu określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.</li>
<li>Podstawa prawna przetwarzania:
<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 m, art. 6 o, art. 6 q ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.</li>
<li>Odbiorcy danych:
<br/>- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne i obsługujący PSZOK; dane przekazywane są zgodnie z art. 298 i 299 ustawy Ordynacja podatkowa;
<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przekazane podmiotowi przetwarzającemu, realizującemu na rzecz administratora zadania w zakresie obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją i systemu informatycznego zawierającego bazę danych osób, dla których jest naliczana opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi.</li>
<li>Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
<br/>- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.</li>
<li>Okres przechowywania danych osobowych:
<br/>- Dane osobowe zawarte w deklaracji będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (kategoria archiwalna B5).</li>
<li>Prawo dostępu do danych osobowych:
<br/>- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i prawo do ich sprostowania.</li>
<li>Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
<br/>- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie dotyczących Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.</li>
<li>Konsekwencje niepodania danych osobowych:
<br/>- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.</li>
<li>Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
<br/>- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.</li>
</ol>
</div>
</xsl:template>
<xsl:template name="Podpis">
<div align="right" style="text-align: right;font-size: 10px;font-family: Verdana;line-height: 20px;">
<table class="dataTable" style="float: right; width:340px;">
<tr>
<td style="width: 340px;">
<h5 class="acc" align="center">Podpisy elektroniczne</h5>
<p align="center" style="text-align: center;font-size: 10px;font-family: Verdana;line-height: 20px;">
<xsl:choose>
<xsl:when test="string-length(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:SignatureValue) > 0">
<xsl:text>Dokument został podpisany, aby go zweryfikować należy użyć oprogramowania do weryfikacji podpisu</xsl:text>
<xsl:choose>
<xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) > 1">
<br/>
<xsl:text>Daty złożenia podpisu: </xsl:text>
<xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']">
<xsl:value-of select="."/>
</xsl:for-each>
</xsl:when>
<xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) = 1">
<br/>
<xsl:text>Data złożenia podpisu: </xsl:text>
<xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']">
<xsl:value-of select="."/>
</xsl:for-each>
</xsl:when>
<xsl:when test="0 >= count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime'])">
</xsl:when>
</xsl:choose>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:text>Dokument nie zawiera podpisu</xsl:text>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
<br/>
<span style="font-size: 7pt;font-weight: bold;"/>
</p>
</td>
</tr>
</table>
</div>
<div style="clear: both;"/>
</xsl:template>
<xsl:template name="checkbox">
<xsl:param name="input"/>
<xsl:choose>
<xsl:when test="$input = '1'">
<xsl:call-template name="checkon"/>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:call-template name="checkoff"/>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
</xsl:template>
<xsl:template name="checkon">
<div class="check">X</div>
</xsl:template>
<xsl:template name="checkoff">
<div class="check"> </div>
</xsl:template>
<xsl:template match="wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:Zalacznik">
<h1>Oświadczenie - dane o nieruchomościach w zabudowie wielorodzinnej</h1>
<h3>Załącznik do deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi</h3>
<h3>Stan na dzień: <xsl:value-of select="wnio:Data/meta:Czas"/></h3>
<div class="">
<table class="mainTable">
<tr>
<td style=";width:50%">
<div class="header">Nazwa pełna / pierwsze imię, drugie imię, nazwisko*</div>
<xsl:value-of select="wnio:Nazwa"/>
</td>
<td style=";width:50%">
<div class="header">Adres siedziby / adres zamieszkania*</div>
<xsl:value-of select="wnio:Adres"/>
</td>
</tr>
</table>
</div>
<div class="">
<div class="">
<table class="mainTable" style="table-layout: fixed;">
<tr>
<td class="header" style=";width:5%">
<div>
<span class="">Lp.</span>
</div>
</td>
<td class="header" style=";width:35%">
<div>
<span class="">Położenie nieruchomości</span>
</div>
</td>
<td class="header" style=";width:18%">
<div>
<span class="">Numer porządkowy budynku / bloku</span>
</div>
</td>
<td class="header" style=";width:18%">
<div>
<span class="maly">Numer lokalu</span>
</div>
</td>
<td class="header" style=";width:24%">
<div>
<span class="">Liczba osób zamieszkujących nieruchomość</span>
</div>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="center">
<span>1</span>
</td>
<td class="center">
<span>2</span>
</td>
<td class="center">
<span>3</span>
</td>
<td class="center">
<span>4</span>
</td>
<td class="center">
<span>5</span>
</td>
</tr>
<xsl:for-each select="wnio:Nieruchomosc">
<tr>
<td class="bg-white">
<xsl:number count="wnio:Nieruchomosc"/>
</td>
<td class="bg-white">
<xsl:value-of select="concat(wnio:Miejscowosc, ' ', wnio:Ulica)"/>
</td>
<td class="bg-white">
<xsl:value-of select="wnio:Budynek"/>
</td>
<td class="bg-white">
<xsl:value-of select="wnio:Lokal"/>
</td>
<td class="bg-white">
<xsl:value-of select="wnio:LiczbaOsob"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
<tr>
<td class="header right" colspan="4">
OGÓŁEM:
</td>
<td class="bg-white">
<xsl:value-of select="wnio:PodsumowanieLiczbaOsob"/>
</td>
</tr>
<!--<tr class="empty-row">
<td colspan="5">
<br/>
</td>
</tr>-->
<tr>
<td colspan="2">
<div class="header">Data wypełnienia załącznika</div>
</td>
<td colspan="3">
<div class="header">Imię, nazwisko, podpis i pieczęć osoby składającej deklarację / osoby reprezentującej składającego deklarację</div>
</td>
</tr>
<tr>
<td class="bg-white" colspan="2">
<br/>
<br/>
</td>
<td class="bg-white" colspan="3">
<br/>
<br/>
</td>
</tr>
</table>
</div>
</div>
<ol>
<li>Dane wynikające z załącznika stanowią podstawę obliczenia łącznej miesięcznej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wykazywanej w deklaracji.</li>
</ol>
</xsl:template>
</xsl:stylesheet>