13384
ID | 13384 |
Data | 2024-03-29 |
Symbol | 2024/03/29/13384 |
Instytucja | Starostwo Powiatowe w Aleksandrowie Kujawskim |
Nazwa | Wniosek o wydanie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego |
Czy Aktualny | 1 |
---|
Ustawy (1)
Pliki
Styl
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" xmlns:wnio="http://crd.gov.pl/wzor/2024/03/29/13384/" xmlns:meta="http://crd.gov.pl/xml/schematy/meta/2009/11/16/" xmlns:str="http://crd.gov.pl/xml/schematy/struktura/2009/11/16/" xmlns:oso="http://crd.gov.pl/xml/schematy/osoba/2009/11/16/" xmlns:inst="http://crd.gov.pl/xml/schematy/instytucja/2009/11/16/" xmlns:adr="http://crd.gov.pl/xml/schematy/adres/2009/11/09/" xmlns:xhtml="http://www.w3.org/1999/xhtml" xmlns:xs="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:ds="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" version="1.0">
<xsl:template match="/">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"/>
<style type="text/css">
body {
background-color: #FFFFFF;
margin: 0px 0px 0px 0px;
font-family: Verdana, Helvetica, sans-serif;
font-size: 12px;
}
table .title {
background-color: #FFFFFF;
width: 100%;
border: 0px;
}
p {
margin-top: 1em;
margin-bottom: 1em;
}
h1 {
font-size: 18px;
margin-top: 0;
background-color: #dde;
font-weight: bold;
text-align: left;
padding-left: 1em;
padding-right: 1em;
padding-top: .2em;
padding-bottom: .2em;
margin-top: 0;
margin-bottom: 0;
border-bottom: solid 1px #99c;
line-height: 180%;
}
h2 {
color: #336;
background-color: #dde;
font-size: 9pt;
font-weight: bold;
padding-left: 1em;
padding-right: 1em;
padding-top: .2em;
padding-bottom: .2em;
margin-top: 2em;
margin-bottom: 1em;
border-bottom: solid 1px #336;
clear: right;
}
h3 {
font-size: 16px;
margin-top: 2em;
color: #0A2D4C;
}
h4 {
font-size: 14px;
margin-top: 2em;
color: #4A6D8C;
}
b {
color: #4A6D8C;
}
li {
line-height: 1.2em;
}
h1, h2 {
text-align: center !important;
}
h1 {
margin-bottom: 15px !important;
}
h3, h4 {
margin-top: 8px;
margin-bottom: 8px;
}
table {
border-collapse: collapse;
margin: 0;
padding: 0;
width: 100%;
margin-bottom: 3px;
}
td, th {
border: 1px solid #CCC;
padding: 3px;
}
th {
background-color: #EEE;
text-align: left;
font-weight: normal;
}
</style>
</head>
<body>
<div style="width: 900px; margin: 0 auto;">
<xsl:for-each select="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu">
<h1 style="text-align: center;">
<xsl:value-of select="/wnio:Dokument/wnio:DaneDokumentu/str:Naglowek/str:NazwaDokumentu"/>
</h1>
<h2>NAGŁÓWEK</h2>
<table>
<tr>
<th style="width:40%">Oznaczenie wniosku nadane przez wnioskodawcę</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:OznaczenieWnioskodawcy"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th colspan="2">Adresat wniosku – nazwa i adres organu lub jednostki organizacyjnej, która w imieniu organu prowadzi państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny</th>
</tr>
<tr>
<td colspan="2">
<xsl:value-of select="wnio:Adresat"/>
</td>
</tr>
</table>
<xsl:for-each select="wnio:DaneIdentyfikacyjne">
<table>
<tr>
<th colspan="6">
<h3>Wnioskodawca</h3>
</th>
</tr>
<tr>
<th>Rodzaj podmiotu:</th>
<td colspan="5"><xsl:choose><xsl:when test="wnio:RodzajPodmiotu='osoba fizyczna'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
osoba fizyczna
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:RodzajPodmiotu='inna'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
inna
</td>
</tr>
<xsl:for-each select="wnio:DaneOsobyFizycznej[../wnio:RodzajPodmiotu='osoba fizyczna']">
<tr>
<th style="width:13%">Imię</th>
<td style="width:20%">
<xsl:value-of select="wnio:Imie"/>
</td>
<th style="width:13%">Nazwisko</th>
<td style="width:20%">
<xsl:value-of select="wnio:Nazwisko"/>
</td>
<th style="width:13%">PESEL<sup>1</sup></th>
<td style="width:20%">
<xsl:value-of select="wnio:PESEL"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:DaneOsobyPrawnej[../wnio:RodzajPodmiotu!='osoba fizyczna']">
<tr>
<th style="width:13%">Nazwa</th>
<td colspan="3">
<xsl:value-of select="wnio:NazwaInstytucji"/>
</td>
<th style="width:13%">REGON<sup>1</sup></th>
<td style="width:20%">
<xsl:value-of select="wnio:REGON"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
</table>
</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:Adres">
<table>
<tr>
<th colspan="6">
<h3>Adres</h3>
</th>
</tr>
<tr>
<th>Kraj</th>
<td colspan="5">
<xsl:value-of select="wnio:Kraj"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th style="width:13%">Województwo</th>
<td style="width:20%">
<xsl:value-of select="wnio:Wojewodztwo"/>
</td>
<th style="width:13%">Powiat</th>
<td style="width:20%">
<xsl:value-of select="wnio:Powiat"/>
</td>
<th style="width:13%">Gmina</th>
<td style="width:20%">
<xsl:value-of select="wnio:Gmina"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Miejscowość</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Miejscowosc"/>
</td>
<th>Kod pocztowy</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:KodPocztowy"/>
</td>
<th>Poczta</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Poczta"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Ulica</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Ulica"/>
</td>
<th>Nr domu</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Budynek"/>
</td>
<th>Nr lokalu</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Lokal"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Telefon</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Telefon"/>
</td>
<th>E-mail</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Email"/>
</td>
<th>Skrytka e-PUAP</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:SkrytkaEPUAP"/>
</td>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<h2>TREŚĆ FORMULARZA</h2>
<xsl:for-each select="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc">
<table>
<tr>
<th>
<h4>Przedmiot wniosku</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<td><xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'rej_gruntow'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Wypis z rejestru gruntów<sup>2</sup>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'rej_gruntow_wyrys_map_ewid'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Wypis z rejestru gruntów<sup>2</sup> oraz wyrys z mapy ewidencyjnej<sup>3</sup>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'wyrys_map_ewid'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Wyrys z mapy ewidencyjnej<sup>3</sup>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'upr_wypis_rej_gruntow'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Uproszczony wypis z rejestru gruntów<sup>4</sup>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'rej_gruntow_bez_danych'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Wypis z rejestru gruntów bez danych osobowych<sup>5</sup>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'kartoteki_bud'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Wypis z kartoteki budynków<sup>6</sup>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'kartoteki_lok'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Wypis z kartoteki lokali<sup>7</sup>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'rej_bud'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Wypis z rejestru budynków<sup>8</sup>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'rej_lok'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Wypis z rejestru lokali<sup>9</sup>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'wykaz_dzialek_ewid'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Wypis z wykazu działek ewidencyjnych<sup>10</sup>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PrzedmiotWniosku = 'wykaz_podmiotow'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
Wypis z wykazu podmiotów<sup>11</sup>
</td>
</tr>
<tr>
<th>
<small><sup>2</sup> Wypis z rejestru gruntów jest dokumentem zawierającym informacje opisowe o działkach ewidencyjnych położonych w granicach jednego obrębu ewidencyjnego i wchodzących w skład jednej jednostki rejestrowej gruntów (jednej nieruchomości gruntowej). Zawiera informacje o podmiotach, które tymi działkami władają. Jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej.
<br/><br/>
<sup>3</sup> Wyrys z mapy ewidencyjnej jest dokumentem, którego treścią jest odpowiedni fragment mapy ewidencyjnej przedstawiający działki ewidencyjne, wchodzące w skład jednej jednostki rejestrowej gruntów (jednej nieruchomości gruntowej), w powiązaniu z działkami sąsiednimi, a także inne obiekty związane z tymi działkami, jeżeli są treścią tego fragmentu mapy ewidencyjnej, takie jak: budynki, kontury użytków gruntowych, kontury klasyfikacyjne. Jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej w powiązaniu z odpowiednim wypisem z operatu ewidencyjnego.
<br/><br/>
<sup>4</sup> Uproszczony wypis z rejestru gruntów jest dokumentem zawierającym informacje opisowe o wybranych działkach ewidencyjnych, a także o podmiotach, które tymi działkami władają. Nie zawiera adnotacji dotyczących jakości danych ewidencyjnych oraz klauzuli upoważniającej do oznaczania nieruchomości w księdze wieczystej. Nie jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej.
<br/><br/>
<sup>5</sup> Wypis z rejestru gruntów bez danych osobowych jest dokumentem zawierającym informacje opisowe o działkach ewidencyjnych położonych w granicach jednego obrębu ewidencyjnego i wchodzących w skład jednej jednostki rejestrowej gruntów (jednej nieruchomości gruntowej). Nie zawiera informacji o podmiotach, które władają tymi działkami. Nie jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej.
<br/><br/>
<sup>6</sup> Wypis z kartoteki budynków jest dokumentem zawierającym informacje opisowe o budynkach położonych w granicach jednego obrębu ewidencyjnego na działkach ewidencyjnych wchodzących w skład jednej jednostki rejestrowej gruntów (jednej nieruchomości gruntowej). Nie zawiera danych o podmiotach, które władają tymi budynkami. Jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej.
<br/><br/>
<sup>7</sup> Wypis z kartoteki lokali jest dokumentem zawierającym informacje opisowe o samodzielnych lokalach znajdujących się w jednym budynku. Nie zawiera informacji o podmiotach, które władają tymi lokalami. Jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej.
<br/><br/>
<sup>8</sup> Wypis z rejestru budynków jest dokumentem zawierającym informacje opisowe o budynkach stanowiących od gruntu odrębny przedmiot własności i położonych w granicach jednego obrębu ewidencyjnego na jednej nieruchomości gruntowej, a także o właścicielu (współwłaścicielach) tych budynków. Jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej.
<br/><br/>
<sup>9</sup> Wypis z rejestru lokali jest dokumentem zawierającym informacje opisowe o lokalu stanowiącym odrębną nieruchomość, a także o właścicielu (współwłaścicielach) tego lokalu. Jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej.
<br/><br/>
<sup>10</sup> Wypis z wykazu działek ewidencyjnych jest dokumentem zawierającym numery wybranych działek ewidencyjnych w kolejności wzrastającej, położonych w granicach jednego obrębu ewidencyjnego oraz numery jednostek rejestrowych gruntów, do których przyporządkowane zostały te działki. Nie jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej.
<br/><br/>
<sup>11</sup> Wypis z wykazu podmiotów jest dokumentem zawierającym dane określające w kolejności alfabetycznej wybrane osoby, jednostki organizacyjne lub organy, ujawnione w ewidencji gruntów i budynków jako podmioty władające gruntami, budynkami lub lokalami, oraz oznaczenia jednostek rejestrowych gruntów, jednostek rejestrowych budynków, jednostek rejestrowych lokali oraz pozycji kartoteki budynków i kartoteki lokali, związanych z poszczególnymi osobami, jednostkami organizacyjnymi lub organami. Nie jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej.
</small>
</th>
</tr>
</table>
<xsl:for-each select="wnio:DaneIdentyfikujaceNier">
<table>
<tr>
<th colspan="2">
<h4>Dane identyfikujące nieruchomość, której dotyczy wniosek</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<th style="width: 25%;">Powiat:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Powiat"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Gmina:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Gmina"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Obręb ewidencyjny:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:ObrebEwidencyjny"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>lub adres nieruchomości:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Adres"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Nr jednostki rejestrowej:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:JednostkaRejestrowa"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>lub nr działek ewidencyjnych:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:NrDzialekEwidencyjnych"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>lub nr księgi wieczystej:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:NrKsiegiWieczystej"/>
</td>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<table>
<tr>
<th colspan="2">
<h4>
<xsl:value-of select="wnio:UzasadnienieTytul"/>
</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<th colspan="2">Wnioskodawca:</th>
</tr>
<tr>
<td colspan="2"><xsl:choose><xsl:when test="wnio:Uzasadnienie = '1'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
jest właścicielem, osobą lub jednostką organizacyjną władającą gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy wniosek
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:Uzasadnienie = '2'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
jest organem administracji publicznej albo podmiotem niebędącym organem administracji publicznej, realizującym zadania publiczne związane z gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy wniosek
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:Uzasadnienie = '3'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
<xsl:text> </xsl:text>
<xsl:value-of select="wnio:Uzasadnienie_Wybor_3"/>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:Uzasadnienie = '4'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
<xsl:text> </xsl:text>
<xsl:value-of select="wnio:Uzasadnienie_Wybor_4"/>
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:Uzasadnienie = '5'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
ma interes prawny w dostępie do danych objętych wnioskiem,
</td>
</tr>
<xsl:for-each select="wnio:MaInteres[../wnio:Uzasadnienie = '5']">
<tr>
<th style="width: 20%;">wynikający z<sup>12</sup>:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Wynikajacy"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>w związku z<sup>13</sup>:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:WZwiazku"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
</table>
<xsl:for-each select="wnio:OsobaWyznaczonaDoKontaktow">
<table>
<tr>
<th colspan="2">
<h4>Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony wnioskodawcy</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<th style="width: 20%;">Imię i nazwisko:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:ImieNazwisko"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>E-mail:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Email"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Telefon:</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:Telefon"/>
</td>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<table>
<tr>
<th>
<h4>Postać dokumentów będących przedmiotem wniosku i sposób ich udostępnienia</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<td><xsl:choose><xsl:when test="wnio:PostacDokumentu = '1'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
postać papierowa
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:PostacDokumentu = '2'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
postać elektroniczna
</td>
</tr>
<xsl:if test="wnio:PostacDokumentu='1'">
<tr>
<th>Sposób odbioru:</th>
</tr>
<tr>
<td><xsl:choose><xsl:when test="wnio:SposobOdbioru = '1'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
odbiór osobisty w siedzibie organu
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:SposobOdbioru = '2'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
wysyłka pod adres:
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:SposobOdbioru = '3'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
inny sposób odbioru:
<xsl:if test="wnio:SposobOdbioru='3'"><xsl:value-of select="wnio:InnySposobOdbioru"/></xsl:if>
</td>
</tr>
<xsl:for-each select="wnio:NaAdres">
<xsl:if test="../wnio:SposobOdbioru='2'">
<tr>
<td><xsl:choose><xsl:when test="wnio:JakiAdres = '1'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
jak w nagłówku
<br/>
<xsl:choose><xsl:when test="wnio:JakiAdres = '2'"><input type="radio" checked="checked" disabled="disabled"/></xsl:when><xsl:otherwise><input type="radio" disabled="disabled"/></xsl:otherwise></xsl:choose>
inny
</td>
</tr>
<xsl:if test="wnio:JakiAdres='2'">
<tr>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:InnyAdres"/>
</td>
</tr>
</xsl:if>
</xsl:if>
</xsl:for-each>
</xsl:if>
</table>
<table>
<tr>
<th>
<h4>Dodatkowe wyjaśnienia i uwagi wnioskodawcy</h4>
</th>
</tr>
<tr>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:WyjasnieniaUwagi"/>
</td>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<h2>STOPKA</h2>
<xsl:for-each select="wnio:Wyjasnienia">
<table>
<tr>
<th>
<h3>Wyjaśnienia:</h3>
</th>
</tr>
<tr>
<th>
<ol>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Wyjasnienie_1"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Wyjasnienie_2"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Wyjasnienie_3"/>
</li>
</ol>
</th>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="str:Zalaczniki">
<table>
<tr>
<th colspan="2">
<h3>Załączniki:</h3>
</th>
</tr>
<tr>
<th>Opis</th>
<th>Plik</th>
</tr>
<xsl:for-each select="/wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/str:Zalaczniki/str:Zalacznik[str:DaneZalacznika!='']">
<tr>
<td style="width:60%">
<xsl:value-of select="str:OpisZalacznika"/>
</td>
<td>
<xsl:value-of select="@nazwaPliku"/>
</td>
</tr>
</xsl:for-each>
</table>
</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:SekcjaPodpis">
<table>
<tr>
<th colspan="2">
<h3>Imię i nazwisko oraz podpis wnioskodawcy:</h3>
</th>
</tr>
<tr>
<th style="width:60%">Imię</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:PodpisImie"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Nazwisko</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:PodpisNazwisko"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Miejscowość</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:PodpisMiejscowosc"/>
</td>
</tr>
<tr>
<th>Data</th>
<td>
<xsl:value-of select="wnio:PodpisData"/>
</td>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
<xsl:for-each select="wnio:KlauzulaInformacyjna">
<table>
<tr>
<th>
<h3>Klauzula informacyjna:</h3>
</th>
</tr>
<tr>
<th>
<ol>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_1"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_2"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_3"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_4"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_5"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_6"/>
<ul>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_6_1"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_6_2"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_6_3"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_6_4"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_6_5"/>
</li>
</ul>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_6_6"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_7"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_8"/>
</li>
<li>
<xsl:value-of select="wnio:Klauzula_9"/>
</li>
</ol>
</th>
</tr>
</table>
</xsl:for-each>
</xsl:for-each>
<xsl:call-template name="Podpisy_elektroniczne"/>
</div>
</body>
</html>
</xsl:template>
<xsl:template xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" name="Podpisy_elektroniczne">
<h2>Podpisy elektroniczne</h2>
<table>
<tr>
<td>
<xsl:choose>
<xsl:when test="string-length(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:SignatureValue) > 0">
<xsl:text>Dokument został podpisany, aby go zweryfikować należy użyć oprogramowania do weryfikacji podpisu</xsl:text>
<xsl:choose>
<xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) > 1">
<br/>
<xsl:text>Daty złożenia podpisu: </xsl:text>
<xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']">
<xsl:value-of select="."/>
</xsl:for-each>
</xsl:when>
<xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) = 1">
<br/>
<xsl:text>Data złożenia podpisu: </xsl:text>
<xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']">
<xsl:value-of select="."/>
</xsl:for-each>
</xsl:when>
<xsl:when test="0 >= count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime'])">
</xsl:when>
</xsl:choose>
</xsl:when>
<xsl:otherwise>
<xsl:text>Dokument nie zawiera podpisu</xsl:text>
</xsl:otherwise>
</xsl:choose>
</td>
</tr>
</table>
</xsl:template>
</xsl:stylesheet>