10981

ID10981
Data2021-10-12
Symbol2021/10/12/10981
InstytucjaGmina Miejska Złotoryja
NazwaWniosek o udostępnienie przez zamawiającego informacji i dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Czy Aktualny1

Ustawy (1)

  • URI://Dziennik_Ustaw/2021/670/16b/1
  • Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne

    Pliki

    Styl

    <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" xmlns:adr="http://crd.gov.pl/xml/schematy/adres/2009/11/09/" xmlns:ds="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#" xmlns:inst="http://crd.gov.pl/xml/schematy/instytucja/2009/11/16/" xmlns:meta="http://crd.gov.pl/xml/schematy/meta/2009/11/16/" xmlns:oso="http://crd.gov.pl/xml/schematy/osoba/2009/11/16/" xmlns:str="http://crd.gov.pl/xml/schematy/struktura/2009/11/16/" xmlns:wnio="http://crd.gov.pl/wzor/2021/10/12/10981/" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" version="1.0">
    	<xsl:template match="/">
    		<xsl:for-each select="wnio:Dokument">
    			<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
    				<head/>
    				<body>
    					<table border="0" style="width: 100%;">
    						<tbody>
    							<tr>
    								<td align="right" valign="top">
    									<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    										<span>
    											<label>
    												<span/>
    											</label>
    											<xsl:if test="true()">
    												<span type="text">
    													<xsl:value-of select="wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID0"/>
    												</span>
    											</xsl:if>
    										</span>, <xsl:if test="true()">
    											<xsl:value-of select="wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID1"/>
    										</xsl:if>
    									</span>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"> </span>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td align="right">
    									<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    										<span>
    											<label>
    												<span/>
    											</label>
    											<xsl:if test="true()">
    												<span>
    													<xsl:value-of select="wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID2"/>
    												</span>
    											</xsl:if>
    										</span>
    									</span>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"> </span>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<p align="center">
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    											<strong>
    												<span style="font-size: medium;">Wniosek o udostępnienie przez zamawiającego informacji  </span>
    											</strong>
    										</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    											<strong>
    												<span style="font-size: medium;">i dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego</span>
    											</strong>
    										</span>
    									</p>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"> </span>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<p>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">Na podstawie art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.) wnosimy o udostępnienie w ramach postępowania o udzielenie zamówienia <span>
    												<label>
    													<span/>
    												</label>
    												<xsl:if test="true()">
    													<span type="text">
    														<xsl:value-of select="wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID3"/>
    													</span>
    												</xsl:if>
    											</span> poniższych dokumentów dotyczących </span>
    									</p>
    									<p>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    											<span>
    												<label>
    													<span/>
    												</label>
    												<xsl:if test="true()">
    													<span>
    														<xsl:value-of select="wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID4"/>
    													</span>
    												</xsl:if>
    											</span>
    										</span>
    									</p>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<p>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    											<span>
    												<label>
    													<span/>
    												</label>
    												<xsl:if test="true()">
    													<span>
    														<xsl:choose>
    															<xsl:when test="contains(concat(concat(' ', normalize-space(wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID5)),' '),  ' 1 ' )">
    																<span>[<b>X</b>]</span>
    															</xsl:when>
    															<xsl:otherwise>
    																<span>[ ]</span>
    															</xsl:otherwise>
    														</xsl:choose>
    														<label>
    															<span>ofertę wraz z załącznikami, </span>
    														</label>
    													</span>
    													<br/>
    													<span>
    														<xsl:choose>
    															<xsl:when test="contains(concat(concat(' ', normalize-space(wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID5)),' '),  ' 2 ' )">
    																<span>[<b>X</b>]</span>
    															</xsl:when>
    															<xsl:otherwise>
    																<span>[ ]</span>
    															</xsl:otherwise>
    														</xsl:choose>
    														<label>
    															<span>całą korespondencją z zamawiającym w ramach postępowania (np. wezwania zamawiającego, informacje o poprawieniu omyłek, odpowiedzi wykonawcy i inne składane pisma) powstałą do dnia udostępnienia dokumentów. </span>
    														</label>
    													</span>
    												</xsl:if>
    											</span>
    										</span>
    									</p>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<p>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">Wnosimy o przekazanie żądanych dokumentów w formie plików, które zostały przekazane zamawiającemu (tj. bez ich modyfikacji czy zmiany formy), tak by możliwe było zweryfikowanie również podpisu, którym zostały opatrzone dokumenty.</span>
    									</p>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<p>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">Zgodnie z § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy I Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. poz. 2434) <strong>dokumenty prosimy przekazać  za pomocą</strong>
    										</span>
    									</p>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<p>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    											<span>
    												<label>
    													<span/>
    												</label>
    												<xsl:if test="true()">
    													<span>
    														<xsl:choose>
    															<xsl:when test="normalize-space(wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID6) = normalize-space(' 1 ')">
    																<span>[<b>X</b>]</span>
    															</xsl:when>
    															<xsl:otherwise>
    																<span>[ ]</span>
    															</xsl:otherwise>
    														</xsl:choose>
    														<label>
    															<span>poczty elektronicznej na adres e-mail </span>
    														</label>
    													</span>
    													<span>
    														<xsl:choose>
    															<xsl:when test="normalize-space(wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID6) = normalize-space(' 2 ')">
    																<span>[<b>X</b>]</span>
    															</xsl:when>
    															<xsl:otherwise>
    																<span>[ ]</span>
    															</xsl:otherwise>
    														</xsl:choose>
    														<label>
    															<span>platformy  zakupowej </span>
    														</label>
    													</span>
    												</xsl:if>
    											</span>
    										</span>
    									</p>
    									<p>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    											<span>
    												<label>
    													<span/>
    												</label>
    												<xsl:if test="../wnio:ID6='1'">
    													<span type="text">
    														<xsl:value-of select="wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID7"/>
    													</span>
    												</xsl:if>
    											</span>
    										</span>
    									</p>
    									<p>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    											<span>
    												<label>
    													<span/>
    												</label>
    												<xsl:if test="../wnio:ID6='2'">
    													<span type="text">
    														<xsl:value-of select="wnio:TrescDokumentu/wnio:Wartosc/wnio:ID8"/>
    													</span>
    												</xsl:if>
    											</span>
    										</span>
    									</p>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<p>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">Prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego wniosku na adres, z którego został wysłany.</span>
    									</p>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<hr/>
    									<p>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"> </span>
    									</p>
    								</td>
    							</tr>
    							<tr>
    								<td>
    									<p style="text-align: center;">
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    											<strong> KLAUZULA INFORMACYJNA</strong>
    										</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">
    											<strong>Zamówienie publiczne</strong>
    										</span>
    									</p>
    									<p>
    										<br/>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">1.    Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Gmina Miejska Złotoryja reprezentowana przez Burmistrza Miasta Złotoryja, pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, adres  e-mail: um@zlotoryja.pl.</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">2.    ADO wyznaczył Inspektora Ochrony Danych IOD), z którym można się skontaktować listownie wysyłając korespondencję na adres ADO lub poprzez adres e-mail: iod@zlotoryja.pl.</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">3.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">4.    Cel przetwarzania danych:</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">- udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa,</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">- Informacje o odbiorcach danych – są to osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP (np. Urząd Skarbowy, Urząd Zamówień Publicznych, Osoby odwiedzające BIP oraz platformę zakupową w zakresie udostępnianej informacji publicznej).</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">5.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">6.    Uprawnienia:</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">-  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">7.    Nie przysługuje Pani/Panu:</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">8.    Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">9.    Inne informacje:</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">- podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji;</span>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">- nie będą też profilowane.</span>
    										<br/>
    										<br/>
    										<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span>
    									</p>
    								</td>
    							</tr>
    						</tbody>
    					</table>
    					<p> </p>
    				</body>
    			</html>
    		</xsl:for-each>
    	<xsl:call-template name="Podpis"/>
    	</xsl:template>
    	<xsl:template name="Podpis">
    		<div align="right" style="text-align: right;font-size: 10px;font-family: Verdana;line-height: 20px;">
    			<table style="float: right;">
    				<tr>
    					<td style="width: 340px;">
    						<h2 class="acc">Podpisy elektroniczne</h2>
    						<p align="center" style="text-align: center;font-size: 10px;font-family: Verdana;line-height: 20px;">
    							<xsl:choose>
    								<xsl:when test="string-length(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:SignatureValue) &gt; 0">
    									<xsl:text>Dokument został podpisany, aby go zweryfikować należy użyć oprogramowania do weryfikacji podpisu</xsl:text>
    									<xsl:choose>
    										<xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) &gt; 1">
    											<br/>
    											<xsl:text>Daty złożenia podpisu: </xsl:text>
    											<xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']">
    												<xsl:value-of select="."/>
    											</xsl:for-each>
    										</xsl:when>
    										<xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) = 1">
    											<br/>
    											<xsl:text>Data złożenia podpisu: </xsl:text>
    											<xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']">
    												<xsl:value-of select="."/>
    											</xsl:for-each>
    										</xsl:when>
    										<xsl:when test="0 &gt;= count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime'])">
    										</xsl:when>
    									</xsl:choose>
    								</xsl:when>
    								<xsl:otherwise>
    									<xsl:text>Dokument nie zawiera podpisu</xsl:text>
    								</xsl:otherwise>
    							</xsl:choose>
    							<br/>
    							<span style="font-size: 7pt;font-weight: bold;">
    								Podpis elektroniczny
    							</span>
    						</p>
    					</td>
    				</tr>
    			</table>
    		</div>
    		<div style="clear: both;"/>
    	</xsl:template>
    </xsl:stylesheet>