10737

ID10737
Data2021-07-02
Symbol2021/07/02/10737
InstytucjaUrząd Gminy Słupsk
NazwaDeklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Czy Aktualny1

Ustawy (1)

  • URI://Dziennik_Ustaw/2021/888/6n/1/2/a
  • Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

    Pliki

    Styl

    <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" xmlns:wnio="http://crd.gov.pl/wzor/2021/07/02/10737/" xmlns:adr="http://crd.gov.pl/xml/schematy/adres/2009/11/09/" xmlns:str="http://crd.gov.pl/xml/schematy/struktura/2009/11/16/" xmlns:meta="http://crd.gov.pl/xml/schematy/meta/2009/11/16/" xmlns:oso="http://crd.gov.pl/xml/schematy/osoba/2009/11/16/" xmlns:inst="http://crd.gov.pl/xml/schematy/instytucja/2009/11/16/" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:ds="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" version="1.0" xsi:schemaLocation="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform http://www.w3.org/2007/schema-for-xslt20.xsd">
    <xsl:template match="/"><html><head><title/><style>body { font-family: arial; font-size: 10pt;}p { margin: 0px; }a { color: #000066; text-decoration: none; }table { border-collapse: collapse; }thead { vertical-align: bottom; text-align: center; font-weight: bold; }tfoot { text-align: center; font-weight: bold; }th { text-align: left; padding-left: 0.20em; padding-right: 0.20em; padding-top: 0.20em; padding-bottom: 0.20em; vertical-align: top; }td { padding-left: 0.20em; padding-right: 0.20em; padding-top: 0.20em; padding-bottom: 0.20em; vertical-align: top; }img { margin: 0.15em; vertical-align: middle; }.mpdf_TD_disabled { background-color: #E3E3E3 !important; }</style><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"/></head><body><table style="margin-top: 10px; margin-bottom: 10px; overflow: wrap; empty-cells: show; width: 100%;" dir="ltr" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; width: 200px;">
    <table style="width: 200px; border: 1px solid black;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; text-align: left;"><span><strong>PESEL</strong></span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; text-align: center;"><span><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:Osoba/oso:PESEL"/> </strong></span></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    </td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; width: 200px;">
    <table style="width: 200px; border: 1px solid black;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; text-align: left;"><span><strong>NIP</strong></span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; text-align: center;"><span><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:Instytucja/inst:NIP"/> </strong></span></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    </td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    <h1 style="font-size: 14px;">DO-1<br/>DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI</h1>
    <center>
    <table style="margin-top: 10px; margin-bottom: 10px; overflow: wrap; empty-cells: show; width: 200px;" dir="ltr" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background-color: #ffffff; height: 22px; width: 200px;">
    <table style="width: 100%; border: 1px solid black;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; text-align: center; border-bottom: 1px solid #000;"><span>Dzień - Miesiąc - Rok</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; text-align: center;"><span><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DataWypelnieniaDeklaracji"/></strong></span></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    </td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    </center>
    <table style="table-layout: fixed; overflow: wrap; empty-cells: show; border-color: #000000; border-width: 1px; border-style: solid; width: 100%; border-bottom: none;" dir="ltr" border="1" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9;" colspan="10">
    <table style="width: 100%; table-layout: fixed;">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="width: 115px; height: 22px;"><span>Podstawa prawna:</span></td>
    <td valign="middle"><span>Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020r., poz. 1439 z późn. zm.).</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="width: 115px; height: 22px;"><span>Składający:</span></td>
    <td><span>Właściciel nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="width: 115px; height: 22px;"><span>Termin składania:</span></td>
    <td><span>W ciągu 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca lub w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiły zmiany danych określonych w deklaracji.</span></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    </td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    <table style="table-layout: fixed; overflow: wrap; empty-cells: show; border-color: #000000; border-width: 1px; border-style: solid; width: 100%;" dir="ltr" border="1" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9;" colspan="10"><strong>A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI</strong>
    <table style="width: 100%; border: 1px solid black; background: #fff; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="5"><span>. Nazwa i adres siedziby organu, do którego należy złożyć deklarację:<br/><span style="font-size: small;"><strong>Wójt Gminy Słupsk</strong></span></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="5"><span>. Miejsce złożenia deklaracji</span><br/><span style="font-size: small;"><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:MiejsceSkladaniaDeklaracji"/></strong></span></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
     </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid #000000; background: #d9d9d9;" colspan="10"><strong>B. OBOWIĄZEK SKŁADANIA DEKLARACJI</strong><br/> <span>Obowiązek złożenia deklaracji wynika z art. 6m ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.</span>
    <table style="width: 100%; border: 1px solid black; background: #fff; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top;" colspan="10"><span>. Cel złożenia deklaracji</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #ffffff;" colspan="12">
    <table style="width: 100%; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="height: 22px;" colspan="5">
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:PowodZlozeniaDeklaracji = '4'">
    [ <strong>X</strong> ]
    </xsl:when>
    
    <xsl:otherwise>
    [   ]
    </xsl:otherwise>
    
    </xsl:choose>
     PIERWSZA DEKLARACJA (data zamieszkania:</td>
    <td style="padding: 2px; text-align: right;" colspan="3">
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:PowodZlozeniaDeklaracji = '4'">
    <strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DataZaistnieniaZmian"/></strong>
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
    )</td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="height: 22px;" colspan="5">
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:PowodZlozeniaDeklaracji = '8'">
    [ <strong>X</strong> ]
    </xsl:when>
    
    <xsl:otherwise>
    [   ]
    </xsl:otherwise>
    
    </xsl:choose>
     KOLEJNA DEKLARACJA (data zaistnienia zmian:</td>
    <td style="padding: 2px; text-align: right;" colspan="3">
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:PowodZlozeniaDeklaracji = '8'">
    <strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DataZaistnieniaZmian"/></strong>
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
    )</td>
    <td colspan="4"> </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="height: 22px;" colspan="5">(zmiana danych będących podstawą ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi)</td>
    <td style="padding: 2px; text-align: right;" colspan="3"> </td>
    <td colspan="4"> </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="height: 22px;" colspan="5">
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:PowodZlozeniaDeklaracji = '2'">
    [ <strong>X</strong> ]
    </xsl:when>
    
    <xsl:otherwise>
    [   ]
    </xsl:otherwise>
    
    </xsl:choose>
     KOREKTA DEKLARACJI (data:</td>
    <td style="padding: 2px; text-align: right;" colspan="3">
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:PowodZlozeniaDeklaracji = '2'">
    <strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DataZaistnieniaZmian"/></strong>
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
    )</td>
    <td colspan="4"> </td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    </td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
     </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9; height: 22px;" colspan="10"><strong>C. PODMIOT OBOWIĄZANY DO ZŁOŻENIA DEKLARACJI</strong>
    <table style="width: 100%; border: 1px solid black; background: #fff; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td colspan="12"><span>. Rodzaj podmiotu</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #ffffff;" colspan="12">
    <table style="width: 100%; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px;" colspan="4">[  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:RodzajWlasnosci = '1'">
     <strong>X</strong> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
      ] Właściciel nieruchomości</td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px;" colspan="4">[  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:RodzajWlasnosci = '2'">
     <strong>X</strong> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
      ] Współwłaściciel</td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px;" colspan="4">[  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:RodzajWlasnosci = '4'">
     <strong>X</strong> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
      ] Najemca, dzierżawca</td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px;" colspan="4">[  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:RodzajWlasnosci = '8'">
     <strong>X</strong> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
      ] Użytkownik wieczysty</td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px;" colspan="4">[  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:RodzajWlasnosci = '16'">
     <strong>X</strong> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
      ] Zarządca nieruchomości</td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px;" colspan="4">[  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:RodzajWlasnosci = '32'">
     <strong>X</strong> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
      ] Inny 
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:RodzajWlasnosci = '32'">
    <strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:RodzajWlasnosciInny"/></strong>
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
    </td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    </td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
     </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9; height: 22px;" colspan="10"><strong>D. DANE IDENTYFIKACYJNE PODMIOTU SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ</strong><br/> <span><strong>D.1. Dane właściciela nieruchomości</strong></span>
    <table style="width: 100%; border: 1px solid black; background: #fff; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" rowspan="2" colspan="4"><span>. Nazwisko / nazwa podmiotu<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:Osoba/oso:Nazwisko"/> <xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:Instytucja/inst:NazwaInstytucji"/></strong></span> <span><strong><br/></strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Imię<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:Osoba/oso:Imie"/> </strong></span> <span><strong><br/></strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Siedziba<br/><strong> <xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:Siedziba"/></strong><br/></span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Numer telefonu<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:DaneKontaktowe/adr:Telefon"/> </strong></span> <span><strong><br/></strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Adres e-mail<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:DaneKontaktowe/adr:Email"/> </strong></span></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
     </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9; height: 22px;" colspan="10"><strong>D.2. DANE NIERUCHOMOŚCI &#150; na której powstają odpady komunalne</strong>
    <table style="width: 100%; border: 1px solid black; background: #fff; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Ulica<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Nieruchomosc/wnio:AdresNieruchomosci/adr:Ulica"/> </strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Numer domu<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Nieruchomosc/wnio:AdresNieruchomosci/adr:Budynek"/> </strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Numer lokalu<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Nieruchomosc/wnio:AdresNieruchomosci/adr:Lokal"/> </strong></span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Miejscowość<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Nieruchomosc/wnio:AdresNieruchomosci/adr:Miejscowosc"/> </strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Kod pocztowy<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Nieruchomosc/wnio:AdresNieruchomosci/adr:KodPocztowy"/> </strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Poczta<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Nieruchomosc/wnio:AdresNieruchomosci/adr:Poczta"/> </strong></span></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
     </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9; height: 22px;" colspan="10"><strong>D.3. ADRES DO KORESPODENCJI - jeśli jest inny, niż adres nieruchomości z D.2.</strong>
    <table style="width: 100%; border: 1px solid black; background: #fff; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Ulica<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:AdresZamieszkania/adr:Ulica"/> </strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Numer domu<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:AdresZamieszkania/adr:Budynek"/> </strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Numer lokalu<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:AdresZamieszkania/adr:Lokal"/> </strong></span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Miejscowość<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:AdresZamieszkania/adr:Miejscowosc"/> </strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Kod pocztowy<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:AdresZamieszkania/adr:KodPocztowy"/> </strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="4"><span>. Poczta<br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Podmiot/wnio:AdresZamieszkania/adr:Poczta"/> </strong></span></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
       </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9; height: 22px;" colspan="10"><strong>E. USTALENIE WYSOKOŚCI OPŁATY:</strong>
    <table style="width: 100%; border: 1px solid black; background: #fff; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black;" colspan="9"><span>. Oświadczam, iż na terenie nieruchomości wskazanej w części D.2. deklaracji, liczba osób zamieszkujących nieruchomość wynosi:</span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black;" colspan="3"><span>22A.<br/><strong>  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:DeklKartaDuzejRodziny = 't'">
     <xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:NieruchomoscLiczbaMieszkancow"/> 
    </xsl:when>
    
    <xsl:otherwise>
     <xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Oplata/wnio:OplataZamieszkale/wnio:PodstawaOsoba"/> 
    </xsl:otherwise>
    
    </xsl:choose>
       </strong></span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="12">
    <table style="width: 100%; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px;" colspan="8"><strong>. STAWKA MIESIĘCZNEJ OPŁATY OD JEDNEGO MIESZKAŃCA WYNOSI:</strong></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; text-align: right;" colspan="4"><strong>21,00 zł za każdą osobę</strong></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="12"><span>. Oświadczam, iż na terenie nieruchomości wskazanej w części D.2. deklaracji:</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black;" colspan="12">
    <table style="width: 100%; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px;" colspan="8">[  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:GromadzenieOdpadow/wnio:Kompostownik = 't'">
     <strong>X</strong> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
      ] 1. Posiadam kompostownik przydomowy i kompostuje w nim bioodpady stanowiące odpady komunalne.</td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px;" colspan="8">[  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:GromadzenieOdpadow/wnio:Kompostownik = 'f'">
     <strong>X</strong> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
      ] 2. Nie posiadam kompostownika przydomowego.</td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
    </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="9"><span>. Kwota zwolnienia przysługująca na 1 osobę wg Uchwały Rady Gminy Słupsk<br/>(zwolnienie dotyczy właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi lub w zabudowie bliźniaczej kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym)</span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; text-align: right; background: #d9d9d9;" colspan="3"><strong>2,00 zł za każdą osobę</strong></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="12"><strong>. Zwolnienie z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi ze wzg. na fakt rodziny wielodzietnej:</strong><br/>Zwalnia się z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez rodziny wielodzietne w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 2014 roku o Karcie Dużej Rodziny w części, w jakiej opłata ta jest należna z tytułu zamieszkiwania na tej nieruchomości przez trzecie i każde następne dziecko wchodzące w skład takiej rodziny.</td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="9">Deklaruję, że moje gospodarstwo domowe stanowi rodzinę wielodzietną</td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; text-align: center; background: #fff;" colspan="3">[  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:DeklKartaDuzejRodziny = 't'">
     <strong>X</strong> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
      ] TAK     [  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:DeklKartaDuzejRodziny != 't'">
     <strong>X</strong> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
      ] NIE</td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="9"><strong>ILOŚĆ OSÓB WCHODZĄCYCH W SKŁAD RODZINY WIELODZIETNEJ</strong><br/>(należy podać liczbę mieszkańców &#150; osoby dorosłe i dzieci)</td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #fff;" colspan="3">. <br/><strong>  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:DeklKartaDuzejRodziny = 't'">
     <xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:DDLiczbaZwolnienieKartaDuzejRodziny"/> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
       </strong></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="9"><strong>LICZBA DZIECI, NA KTÓRE PRZYSŁUGUJE ZWOLNIENIE</strong><br/>(należy liczyć od trzeciego i każdego następnego dziecka wchodzącego w skład ww. rodziny)</td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #fff;" colspan="3">. <br/><strong>  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:DeklKartaDuzejRodziny = 't'">
     <xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:DDPodstawaZwolnienieKartaDuzejRodziny"/> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
       </strong></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="9"><strong>LICZBA OSÓB STANOWIĄCA PODSTAWĘ DO NALICZENIA OPŁATY</strong><br/>(stanowi różnicę ilości osób wchodzących w skład rodziny wielodzietnej, a liczbą dzieci, na które przysługuje zwolnienie)</td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; background: #fff;" colspan="3">. <br/><strong>  
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:DeklKartaDuzejRodziny = 't'">
     <xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Oplata/wnio:OplataZamieszkale/wnio:PodstawaOsoba"/> 
    </xsl:when>
    
    </xsl:choose>
       </strong></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 44px; border: 1px solid black; text-align: justify; background: #d9d9d9;" colspan="4">Miesięczna stawka opłaty x liczba osób zamieszkujących nieruchomość (iloczyn poz. 22A i 23 lub iloczyn poz. 29 i 23)</td>
    <td style="padding: 2px; height: 44px; border: 1px solid black; text-align: justify; background: #d9d9d9;" colspan="4">Kwota przysługującego zwolnienia z tytułu kompostowania bioodpadów &#150; tylko dla zabudowy jednorodzinnej (iloczyn poz. 22A i 25 lub iloczyn poz. 29 i 25)</td>
    <td style="padding: 2px; height: 44px; border: 1px solid black; text-align: center; background: #d9d9d9;" colspan="4"><strong>KWOTA NALEŻNEJ OPŁATY</strong><br/>(poz.30 pomniejszona o wartość poz. 31)</td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="vertical-align: top; padding: 2px; height: 33px; border: 1px solid black; background: #fff;" colspan="4">. <br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:DDKwotaOplaty"/> </strong></td>
    <td style="vertical-align: top; padding: 2px; height: 33px; border: 1px solid black; background: #fff;" colspan="4">. <br/><strong> 
    <xsl:choose>
    
    <xsl:when test="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:GromadzenieOdpadow/wnio:Kompostownik = 't'">
     <xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:DDStawkaZwolnienieKompostownik"/> 
    </xsl:when>
    
    <xsl:otherwise>
     0,00 
    </xsl:otherwise>
    
    </xsl:choose>
      </strong></td>
    <td style="vertical-align: top; padding: 2px; height: 33px; border: 1px solid black; background: #fff;" colspan="4">. <br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:Oplata/wnio:OplataPodsumowanie/wnio:OplataSuma"/> </strong></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
     </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9; height: 22px; text-align: justify;" colspan="10"><strong>F. KLAUZULA RODO:<br/> informacja dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach):</strong><br/><br/> <span>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:</span> <span><br/></span>
    <table style="width: 100%; border: 1px solid black; background: #fff; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; vertical-align: middle; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="4"><strong>TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA</strong></td>
    <td style="padding: 2px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="6"><span>Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy Słupsk z siedzibą w Urzędzie Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; vertical-align: middle; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="4"><strong>DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH</strong></td>
    <td style="padding: 2px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="6"><span>Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych &#150; iod@gminaslupsk.pl lub na adres: Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; vertical-align: middle; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="4"><span><strong>CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA</strong></span></td>
    <td style="padding: 2px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="6"><span>Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów: Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 ze zm.), Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2018 r., poz. 1314 ze zm.), Ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 36). Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; vertical-align: middle; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="4"><strong>ODBIORCY DANYCH</strong></td>
    <td style="padding: 2px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="6"><span>Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych.</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; vertical-align: middle; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="4"><strong>OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH</strong></td>
    <td style="padding: 2px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="6"><span>Dane te będą wykorzystywane przez okres wynikający z przepisów prawa, do momentu zakończenia realizacji celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; vertical-align: middle; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="4"><strong>PRAWA PODMIOTÓW DANYCH</strong></td>
    <td style="padding: 2px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="6"><span>Posiada Pan/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; vertical-align: middle; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="4"><strong>PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO</strong></td>
    <td style="padding: 2px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="6"><span>Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; vertical-align: middle; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="4"><strong>INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH</strong></td>
    <td style="padding: 2px; border: 1px solid black; background: #d9d9d9;" colspan="6"><span>Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz profilowane.</span></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
     </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9; height: 22px;" colspan="10"><strong>G. PODPIS OSOBY SKŁADAJĄCEJ DEKLARACJĘ:</strong>
    <table style="width: 100%; border: 1px solid black; background: #fff; table-layout: fixed;" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tbody>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 44px; border: 1px solid black; vertical-align: top;"><span>. Data</span><br/> <span><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DataWypelnieniaDeklaracji"/></strong><br/></span></td>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; vertical-align: top;"><span>. Czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska)</span><br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneSkladajacegoDeklaracje/oso:Imie"/> <xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneSkladajacegoDeklaracje/oso:Nazwisko"/></strong></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table>
     </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; height: 22px; border: 1px solid black; text-align: justify; background: #d9d9d9;" colspan="10">
    <p style="text-align: center;"><strong>POUCZENIE</strong></p>
    <p style="text-align: justify;"><strong>        W przypadku nie wpłacenia w określonych ustawowo terminach kwoty opłaty z poz. 25 lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z przepisami ustawy z 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2020r., poz. 1427 ze zm.).</strong><br/>        Zgodnie z art. 6m ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach właściciel nieruchomości jest zobowiązany złożyć do właściwego organu deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca. W przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właściciel nieruchomości jest obowiązany złożyć nową deklarację w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła zmiana.<br/>        Zgodnie z art. 6o cytowanej ustawy w razie niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uzasadnionych wątpliwości, co do danych zawartych w deklaracji właściwy organ określa, w drodze decyzji, wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, biorąc pod uwagę dostępne dane właściwe dla wybranej przez radę gminy metody, a w przypadku ich braku - uzasadnione szacunki, w tym przypadku nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, średnią ilość odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach o podobnym charakterze.<br/>        Zgodnie z art. 6k ust. 4a - 4c ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zwalnia się z części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi deklarujących kompostowanie bioodpadów stanowiących odpady komunalne w kompostowniku przydomowym.<br/>W razie stwierdzenia, że właściciel nieruchomości złożył nie prawidłowe informację lub sprzeczne ze stanem faktycznym, np. nie posiada kompostownika przydomowego lub nie kompostuje bioodpadów stanowiących odpady komunalne w przydomowym kompostowniku, wówczas organ właściwy w drodze decyzji stwierdza utratę prawa do zwolnienia. Utrata do zwolnienia następuje od pierwszego dnia miesiąca, w którym stwierdzono wystąpienie co najmniej jednej z przesłanek o których mowa w art. 6k ust. 4b pkt. 1 &#150; 3.<br/>Ponowne skorzystanie ze zwolnienia może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy, od dnia w którym decyzja o utracie prawa do tego zwolnienia stała się ostateczna, a w przypadku skorzystania ze zwolnienia wymaga się złożenia nowej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.<br/>        Zgodnie z art. 6ka cytowanej ustawy w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości <strong>obowiązku</strong> selektywnego zbierania odpadów komunalnych, podmiot odbierający odpady komunalne przyjmuje je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadamia o tym fakcie odpowiedni organ właściwy.<br/> Oran właściwy (Wójt) na podstawie powiadomienia, wszczyna postępowanie w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, gdzie w konsekwencji wydaje decyzję określającą podwyższoną wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, tj. <strong>dwukrotność wysokości stawki ustalonej.</strong></p>
    </td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9; vertical-align: top; border: 1px solid black;" colspan="10"><span><strong>H. ADNOTACJE URZĘDOWE:</strong><br/><strong><xsl:value-of select="//wnio:Dokument/wnio:TrescDokumentu/wnio:DaneDodatkowe/wnio:AdnotacjeOrganu"/> </strong></span> <span><strong><br/></strong></span> <span><strong><br/></strong></span> <span><strong><br/></strong></span> <span><strong><br/></strong></span> <span><strong><br/></strong></span></td>
    </tr>
    <tr>
    <td style="padding: 2px; background: #d9d9d9; height: 22px;" colspan="10"><span>1. Dla każdej nieruchomości należy złożyć odrębną deklarację.<br/> 2. Pod pojęciem gospodarstwa domowego rozumie się jedną osobę lub zespół osób razem zamieszkujących, wspólnie się utrzymujących.<br/> 3. Dotyczy tylko zabudowy jednorodzinnej.</span></td>
    </tr>
    </tbody>
    </table><xsl:call-template name="Podpis"/></body></html></xsl:template><xsl:template name="Podpis"><div align="right" style="text-align: right;font-size: 10px;font-family: Verdana;line-height: 16px;"><table style="float: right;"><tr><td style="width: 340px;"><h2 class="acc">Podpisy elektroniczne</h2><p align="center" style="text-align: center;font-size: 10px;font-family: Verdana;line-height: 16px;"><xsl:choose><xsl:when test="string-length(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:SignatureValue) &gt; 0"><xsl:if test="string-length(//wnio:TrescDokumentu/wnio:Podpis/wnio:ImiePodpis) &gt; 0 or string-length(//wnio:TrescDokumentu/wnio:Podpis/wnio:NazwiskoPodpis) &gt; 0"><xsl:text>Osoba podpisująca:</xsl:text><br/><xsl:if test="//wnio:TrescDokumentu/wnio:Podpis/wnio:ImiePodpis"><b><xsl:value-of select="//wnio:TrescDokumentu/wnio:Podpis/wnio:ImiePodpis"/></b><xsl:value-of select="' '"/></xsl:if><b><xsl:value-of select="//wnio:TrescDokumentu/wnio:Podpis/wnio:NazwiskoPodpis"/></b><br/></xsl:if><xsl:text>Dokument został podpisany, aby go zweryfikować należy użyć oprogramowania do weryfikacji podpisu</xsl:text><xsl:choose><xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) &gt; 1"><br/><xsl:text>Daty złożenia podpisu: </xsl:text><xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']"><xsl:value-of select="."/></xsl:for-each></xsl:when><xsl:when test="count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']) = 1"><br/><xsl:text>Data złożenia podpisu: </xsl:text><xsl:for-each select="//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime']"><xsl:value-of select="."/></xsl:for-each></xsl:when><xsl:when test="0 &gt;= count(//wnio:Dokument/ds:Signature/ds:Object/descendant::*[local-name() = 'SigningTime'])"/></xsl:choose></xsl:when><xsl:otherwise><xsl:text>Dokument nie zawiera podpisu</xsl:text></xsl:otherwise></xsl:choose><br/><span style="font-size: 7pt;font-weight: bold;">Podpis elektroniczny</span></p></td></tr></table></div><div style="clear: both;"/></xsl:template></xsl:stylesheet>